Avatar billede wize Nybegynder
04. oktober 2002 - 12:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DWI Trustmaster Dance mat

Jeg er på udkig efter en dancemat til min computer...
for jer der ikke lige ved hvad det er kan det beskrives som karaoke med føderne..

men hvor kan man købe sådan en måtte henne over internettet.... skriv lige et link hvis i kender nogle forhandlere..
Avatar billede wize Nybegynder
18. oktober 2002 - 19:27 #1
nå ikk
Avatar billede pallep Nybegynder
12. juni 2003 - 12:44 #2
Du kan nok stadig væk finde Disney Junglebogs pakken i Fakta - den indeholder en dance mat. - kører du XP så er der en ny driver på nettet. ME derimod kan give problemer -det ligner en hardware konflikt... er der nogen der har nogle bud ?