Avatar billede cobe Nybegynder
25. september 2002 - 21:44 Der er 1 løsning

HASTER - Simpel script fejlmeddelelse

Hva' fa'en sker der for den her??? - (MX).

__________________________________________
/*Definer variablerne "value2y","value3y","value2x","value3x" i timeline.*/

var value2y;
var value2x;
var value3y;
var value3x;

/*Variablernes values lig med den øverste knapper i menuerne.*/

value2y = 2headbutt._y;
value2x = 2headbutt._x;
value3y = 3headbutt._y;
value3x = 3headbutt._x;

/*Indicator2 og 3's x- og -værdier lig value2+3's værdier(øverste knapper).*/

indicator2._y = value2y;
indicator2._x = value2x;
indicator3._y = value3y;
indicator3._x = value3x;
___________________________________________
I MIT OUTPUT-VINDUE GIVER DEN FØLGENDE LATTERLIGE FEJL OG JEG ANER IKKE HVAD DEN VIL,
- DER ER DA SEMIKOLON :
___________________________________________
Symbol=leftMenu, Layer=indicator + AC, Frame=1: Line 7: ';' expected
    value2y = 2headbutt._y;

Symbol=leftMenu, Layer=indicator + AC, Frame=1: Line 8: ';' expected
    value2x = 2headbutt._x;

Symbol=leftMenu, Layer=indicator + AC, Frame=1: Line 9: ';' expected
    value3y = 3headbutt._y;

Symbol=leftMenu, Layer=indicator + AC, Frame=1: Line 10: ';' expected
    value3x = 3headbutt._x;

Kom frisk...nogen bud!
- Cobe...
Avatar billede cobe Nybegynder
25. september 2002 - 22:28 #1
- Problem løst..!
Det er løst ved at angive de faktiske værdier istedet for f.eks. 2headbutt's x- og y-koordinater.
Hvorfor den lavede denne underlige fejlmeddelelse med det manglende semikolon, aner jeg stadig ikke - doesn't matter!!