Avatar billede killernet Nybegynder
23. september 2002 - 23:08 Der er 1 kommentar

Jeg har brug for hjælp til Mafia

Jeg er noget til haven hvor der er to skibe 4 røde tårne og nogle toge jeg har dræbt alle menneskerne men kan ikke komme vidre der står man skal dræbe en person men hor er den person man skal dræbe og hvad skal jeg gøre please help me.
Avatar billede lars888 Nybegynder
26. september 2002 - 09:09 #1
du skal gå over til togvognen allerbagerst på havne og så trække i den pind der er på jorden (kun den der er lige foran togvognen, IKKE den ande...) så begynder toget at rulle og kører lige ind i en af lagerbygningerne og laver et fint hul, så du kan komme ind og dræbe ham fætteren! (Pas på der er også mænd med store guns derínde...)