Avatar billede tonyadams Nybegynder
20. september 2002 - 00:31 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Recover af data i win98

Jeg mistede alle mine filer i mappen: Dokumenter. Øvøv. Først og fremmest hvordan kunne det ske uden jeg har slettet dem selv.
Vigtigst hvordan får jeg dem tilbage, hvad er det bedste program til recover af data (dem ALLE)?
Avatar billede spocky Nybegynder
20. september 2002 - 00:49 #1
http://download.com.com/3000-2248-1583639.html?tag=lst-0-1
ved ikke om det er det bedste recover data program
men prøv det her  "og hvorfor dine filer er væk fra dokoment mappen duuno"
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2002 - 00:51 #2
dokumenter forsvinder ikke bare af sig selv - så enten har andre gjort det for dig, du har gjort det ved et uheld eller også har du virus...

det bedste program jeg indtil videre har prøvet til recover af filer hedder finaldata - http://www.finaldata.com/
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
20. september 2002 - 05:19 #3
Eller Directory Snoop fra http://www.briggsoft.com/index.html
Den kan dog kun genoprette de filer som ikke er bleven overskrevet.
Det er en Windows-version og når du vælger en mappe viser den først de slettede filer og markerer, hvilke af dem der måske kan gendannes.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2002 - 11:16 #4
http://www.krogh-hansen.dk/diskrecovery/

Der finder du bl.a. GetDataBack og Lost & Found - den sidste i fuld LOVLIG version inkl. cdkey. (læs dette inden du anmelder nogen: http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=9470 )
Avatar billede onki Nybegynder
20. september 2002 - 22:45 #5
john_stigers>>
artiklen er skrevet: Tirsdag 25. september 2001 kl. 09:28
Og tilbudet gælder til 26. oktober (2001????)

OK, jeg er da ligeglad....
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2002 - 22:47 #6
ja - den blev jo hentet INDEN det tidspunkt :)
Avatar billede onki Nybegynder
20. september 2002 - 22:52 #7
Vi er da i 2002, og det er nu "tonyadams" skal bruge det.

Bare glem det, det var bare lige en sjov detalje. Jeg blander mig uden om.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2002 - 22:58 #8
onki> http://www.krogh-hansen.dk/diskrecovery/ - og så er det vist nok ;)
Avatar billede onki Nybegynder
20. september 2002 - 23:32 #9
john_stigers>>
Du henviser til de samme informationer IGEN. Giv mig et link til et sted hos PowerQuest, der understytter din påstand (jeg kan ikke finde det).

Hvis du finder det skal du ikke høre mere fra mig.

Onki
Avatar billede tonyadams Nybegynder
21. september 2002 - 02:10 #10
Må jeg bruge lostfound eller ej? Det er lidt vigtigt da det er i en arbejdssituation
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. september 2002 - 11:56 #11
tonyadams> ja! Den er fuldt lovlig at bruge :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. september 2002 - 12:30 #12
onki> HVAD skulle jeg høre fra dig??? En anmeldelse? Så anmeld mig dog, hvis du virkelig mener jeg linker til warez! Det her pjat det gider jeg ikke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. september 2002 - 12:38 #13
http://www.powerquest.com/products/discontinued.cfm - det eneste jeg har kunnet finde.
Avatar billede keysersoze Guru
21. september 2002 - 12:46 #14
kom nu op at slås...
Avatar billede onki Nybegynder
21. september 2002 - 13:05 #15
Der er vel ikke noget i vejen for at bé om noget dokumentation.

Fald nu ned igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. september 2002 - 13:07 #16
Jeg syntes den dokumentation jeg har givet er nok...
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
22. september 2002 - 14:37 #17
betyder det med den 26/10 ikke bare at de fjerner den fra deres servere den dato, og ikke at man ikke må bruge den derefter??
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
22. september 2002 - 14:38 #18
med recover4all kan du se om der er noget at hente (gratis testversion, lille program, kører fra windows)
http://www.recover4all.com/download.htm
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. september 2002 - 16:50 #19
mrmox2> nææhhh.... hvorfor skulle det dog det?
Avatar billede tonyadams Nybegynder
23. september 2002 - 22:46 #20
Nu har jeg så prøvet lost and found. Den finder kun cirka halvdelen af mine filer (det er så ok), men når jeg trykker recover og vælger et dir den skal ligge i, laver den "bare" en .rcv-fil og ligger den i dette dir. Hvad gør jeg med en sådan fil?
Avatar billede tonyadams Nybegynder
14. oktober 2002 - 15:33 #21
jeg fik jo aldrig løst mit problem, men John S var den der kom tættest på
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:18 #22
tonyadams
Jeg mistede alle mine filer i mappen: Dokumenter. Øvøv. Først og fremmest

Jeg ville nok oprette nogle ekstra partioner på min harddisk:
En til Dokumenter og en til backups til Windows systemet.