Avatar billede krofar Nybegynder
15. september 2002 - 16:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2 pcére

Jeg har ADSL opkoblet med 2 pcére gennem router og switch. Jeg bruger i øjeblikket Outlook Express på begge pcére, vi får hver vores post, ved hjælp af de opsatte regler, så den ikke henter post ned fra serveren der er til den anden pc. Kan det lade sig gøre i Outlook XP.
Avatar billede riversen Nybegynder
15. september 2002 - 16:36 #1
ja, der opsætter du bare samme regler
15. september 2002 - 16:40 #2
Hej

Ja det er ikke noget problem. Du skal ind i Outlook Express og opsætte funktioner -> konti, for hhv. den ene postadresse på den ene maskine og den anden postadresse på den anden maskine.

/PC
Avatar billede krofar Nybegynder
15. september 2002 - 16:46 #3
Riversen>> Jeg kan ikke finde den regel der hedder at den ikke skal hente fra serveren.
PC>> Jo, men det har jeg gjort i Outlook Express, men nu er det Outlook XP, jeg vil bruge.
Avatar billede riversen Nybegynder
15. september 2002 - 16:53 #4
nåja, det er der vidst noget om...
Avatar billede vaase Nybegynder
16. september 2002 - 08:14 #5
Har du 2 forskellige konti, som skal hentes fra hver sin pc, eller hvordan skal det forståes.
Hvis ovenstående er tilfældet kan du jo bare nøjes med at lave den konti som skal hentes ned fra den respektive pc.
Avatar billede riversen Nybegynder
16. september 2002 - 08:47 #6
vaase: tror det er 2 aliaser til 1 mailbox
Avatar billede krofar Nybegynder
16. september 2002 - 10:02 #7
Riversen>> Ja, netop, 2 aliaser til en mailbox.
Avatar billede krofar Nybegynder
30. september 2002 - 17:53 #8
opgiver