Avatar billede steenandersen Nybegynder
11. september 2002 - 16:48 Der er 14 kommentarer

slettede mails

Under oprydning kom jeg til at slette ind-og udgående mails, der lå i ca. 20 mapper. Jeg har fundet tre filer, hvis størrelse ser ud til at passe med de slettede mails - de hedder outlook.bak, outlook.dbx og outlook.exe, men når jeg prøver at åbne dem, kommer der ca. 1000 sider med bogstaver og tal og underlige tegn. Er det muligt at få de slettede mails tilbage i læselig form? Det behøver ikke at være i den oprindelige mappeorden.
Avatar billede htm Nybegynder
11. september 2002 - 16:51 #1
I din outlook express har du en mappe der hedder slettetede mails - prøv at kig der! Men ellers skal du vælge filer -> impoter
Avatar billede pontiac Nybegynder
11. september 2002 - 16:52 #2
I din outlook skal du importere dine mails igen følg anvisningen der kommer frem.
Avatar billede pontiac Nybegynder
11. september 2002 - 16:54 #3
De ligger vist i en mappe der hedder application data/identities/microsoft/outlook...
Avatar billede pontiac Nybegynder
11. september 2002 - 17:01 #4
alt efter hvilken Wonslow du har ...
Avatar billede summer Mester
11. september 2002 - 17:24 #5
Dun skal hente et lille gratis program DBXtract her http://kommunalbastards.org/oe/links.html Det er nemt at bruge og så kan du læse dine gamle mails i "klar" tekst
Avatar billede pontiac Nybegynder
11. september 2002 - 17:30 #6
Hvorfor ikke bare bruge det der ligger i Windows ;-)
Avatar billede htm Nybegynder
02. oktober 2002 - 13:13 #7
Så er det vist blevet lukketid!
Avatar billede summer Mester
02. oktober 2002 - 14:27 #8
pontiac, kan du læse det i "klar tekst"
Prøv ad søg *.*dbx og se om du kan læse dem ;-)
steenandersen, er der nogen hjemme? Lidt respons var ikke af vejen :(
Avatar billede htm Nybegynder
26. januar 2003 - 20:20 #9
Lukketid?
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 21:27 #10
Luk venligst spm.!
Avatar billede tiger_dk Mester
02. februar 2007 - 14:01 #11
det her skal og meget gerne lukkes da det er så gammel som det er !
Avatar billede summer Mester
02. februar 2007 - 18:29 #12
Han har kun været på eksperten denne ene gang, så vi hører nok ikke fra ham.
Avatar billede tiger_dk Mester
02. februar 2007 - 18:36 #13
han må da have set at vi har skrevet her, han får jo en e-mail ligesom vi gør det, når en skriver i ens indlæg !!
Avatar billede summer Mester
02. februar 2007 - 23:08 #14
Hvis han har blokeret mail-adressen gør han jo ikke. Han står i al fald som "aktiv" bruger