Avatar billede agg-zeus Nybegynder
08. september 2002 - 13:50 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Presse sit lydkort ...

Findes der ikke et program som kan presse lydkortet til at yde noget ekstra. Jeg tænker mest på lydstyrken! Findes sådan et program ?
Avatar billede asmodeus Nybegynder
08. september 2002 - 13:58 #1
Du kan ikke presse det mere end Windows og dit respektive afspiller program tillader. Hvis man skruer højere op end det forvrænger skidtet nemli - der jo ikke nogen forstærker i selve lydkortet!

mvh/
Asmodeus
Avatar billede fred-durst Nybegynder
08. september 2002 - 13:58 #2
Nej
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. september 2002 - 14:03 #3
Nej du kan ikke med software booste en hardware forstærkning.

Køb et par højtalere med indbygget forstærker, så er du kørende, eller sæt computeren til anlæget.
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
08. september 2002 - 14:07 #4
okay... fint nok :o)