Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2002 - 19:31 Der er 38 kommentarer og
2 løsninger

ericsson T65 - er den god eller skal jeg vælge Siemens C45?

http://www.wanna-save.com/telefoni/tilbud/vare.asp?VareID=352

eller skal jeg vælge at købe en Siemens C45?
Avatar billede pimpz Nybegynder
04. september 2002 - 19:33 #1
Siemens C45 holder jeg på
Avatar billede pimpz Nybegynder
04. september 2002 - 19:34 #2
Men hvorfor ikke købe nokia???
Hvad forventer du af din kommende mobil???
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2002 - 19:34 #3
Det gør jeg egentlig også selv - men ericsson´en er jo billig (ved godt de også har en Nokia til samme pris, men sådan en gider jeg ikke, da de rent ud sagt er kedelige at kigge på...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2002 - 19:35 #4
Jag skal bruge den til at snakke i - thats all - bruger hverkan wap eller SMS eller noget andet.
Avatar billede dyre Nybegynder
04. september 2002 - 19:37 #5
RESPEKT.... endnu en som ikke kan lide nokia, sådan, hvorfor skal nokia side på markedet når man kan få noget meget bedre... jeg skal selv ud og købe ny mob... og det står mit valg mellem ericsson t65, t66 eller r600
Avatar billede pimpz Nybegynder
04. september 2002 - 19:37 #6
Når okay.......! Så kan du ligeså godt købe T65´eren!!!
jeg troede du skulle bruge alt det andet "gejl" ;)
Avatar billede pimpz Nybegynder
04. september 2002 - 19:39 #7
De fleste folk køber en nokia fordi de er så dejlig nemme at finde ud af!! har du først prøvet en nokia kan du finde ud af dem alle sammen;)
Avatar billede webcreator Nybegynder
04. september 2002 - 19:39 #8
Hvis du _kun_ skal snakke i din, så køb dog den mindste af dem.. Jeg har lige fået mig en T66 - Markedets mindste telefon.. Virkelig lækkert, at man har plads til andet i lommerne :-)
Avatar billede webcreator Nybegynder
04. september 2002 - 19:40 #9
Ericsson rox - klart den bedste fon :o)
Avatar billede webcreator Nybegynder
04. september 2002 - 19:40 #10
De nokia'er jeg har haft har ikke været meget værd
Avatar billede dyre Nybegynder
04. september 2002 - 19:41 #11
webcreator... bruger du msn..??
Avatar billede pimpz Nybegynder
04. september 2002 - 19:41 #12
Plads i lommen er det ihvertfald ikke hos mig Jeg har en 5510 mega klam mobil:)
Avatar billede webcreator Nybegynder
04. september 2002 - 19:43 #13
Dyre > Nope. ICQ :o)
Avatar billede webcreator Nybegynder
04. september 2002 - 19:45 #14
hvorfor ?
Avatar billede initializing Nybegynder
04. september 2002 - 19:45 #15
Vi laver en Had-Nokia Klub :) Det er ikke det som man skal bruge en telefon til. Det er ikke legetøj. Køb hellere den nye Harry Potter kost emd vibrator :) (Den skal så mellem benene og så "flyver" man :))
Avatar billede webcreator Nybegynder
04. september 2002 - 19:47 #16
LOOOL :-)
Avatar billede kunze Nybegynder
04. september 2002 - 19:47 #17
Well. Jeg foretrækker Nokia. Efter at have haft "en" T28s er jeg gået væk fra Ericsson. I løbet af 1 ½ år havde jeg 5 T28s'ere. De måtte simpelthen bytte den i forretningen da der var software fejl, signal fejl og alt muligt andet. Men en flot telefon det er det da.
Bruger sådan en lige nu da min Nokia 8850 blev stjålet eller forsvandt for nogle uger siden. Nu skal jeg så have mig den nye Nokia 8910.

Jeg anbefaler den Siemens. Ericsson er ikke værd at samle på, måske er de blevet bedre.

Mvh
Kunze
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2002 - 19:47 #18
pimpz> hæhæ - jeps!
men ved sgu ikke helt med Ericsson - har lige nu en T10 - den er sgu underlig da den slukker selv - displayet virker ikke nogen gange og jeg kunne blive ved.

Er der noger der har erfaringer som jeg med Ericsson???

Der er smidt 30 point ekstra i puljen.
Avatar billede pimpz Nybegynder
04. september 2002 - 19:47 #19
john_stigers: Har du fået det svar du kunne bruge????
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2002 - 19:48 #20
og kunze havde åbenbart også probs med Ericsson...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2002 - 19:48 #21
Takker for svarene - tror jeg holder mig til den Siemens C45 jeg havde kigget på :)
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
04. september 2002 - 19:50 #22
HÆHÆ!

Sjovt spørgsmål du stiller =)

Selv har jeg en Ericsson T65 og for et par måneder siden købte jeg en Siemens C45 til min kæreste :)

Hvis du SMS´er meget vil jeg nok anbefale C45, da den har bedre knapper end T65´eren. Hvis du er den "smarte" type (som jeg selv) der skal kunne wap´e med HighSpeed Internet, modtage/sende e-mails (der er et e-mail program i den) og sådan noget, så er T65´eren en god løsning...

De ting som jeg er mest ked af ved T65´eren, det er at støv og snavs sætter sig på indersiden af skærmen, hvilket er ret belastende, så hvis du er typen der går med telefonen i lommen, skal du nok have den i et itu... et andet minus ved den, er at batteriet er indbygget i den, så når den går "kold" (hvilket den gør tit) er man lidt lost, da man ikke lige kan tage batteriet af, så telefonen slukker...

C45´eren er ikke så avanceret, men helt bestemt og en dejlig lille smart telefon!

Jeg syntes at du skal vælge C45, hvis jeg kunne bytte min T65 nu, ville jeg bytte den ud med en C45!
Avatar billede webcreator Nybegynder
04. september 2002 - 19:50 #23
Well - der vil altid være fejl på nogle modeller. Kender massere, der har problemer - og kun få, der har haft problemer med Ericsson - muligvis fordi, at det er de færreste der har ercisson. Men C45'eren er da også en dejlig telefon - helt sikkert. Men gå som udgangspunkt ud fra, at telefonerne virker 100 % når du køber den, og at du ikke vil få problemer med den. Hvilken tror du så, at helst ville have ?
Avatar billede pimpz Nybegynder
04. september 2002 - 19:51 #24
En del af mine venner har siemens og ingen af dem har haft de store problemer!!!!
Der var dog en som fik smadert displayet men det var fordi han tabte den imens han var stiv ;)
Avatar billede pimpz Nybegynder
04. september 2002 - 19:53 #25
Tak for point:O) Det varmer alt sammen *s*
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2002 - 19:54 #26
webcreator> Siemens C45 - af den simple grund at min søster havde også en T10 og hun havde næjagtig samme problemer med den som jeg.

migigenigenigenigen> takker for input - desværre var det for sent til at få point...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2002 - 19:55 #27
pimpz> hæ hæ - jeg drikker ikke så det går nok (kan da drikke et par øl - men som regle bliver det ved det ;))
Avatar billede pimpz Nybegynder
04. september 2002 - 19:57 #28
lol
Håber du kan hjælpe mig en dag;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2002 - 19:59 #29
Mon ikke :)
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
04. september 2002 - 19:59 #30
john_stigers>> Det gør ikke noget =) Point betyder ikke alt for mig.. hvis bare du kan bruge mine råd, så er det jo fint nok :-)
Avatar billede pimpz Nybegynder
04. september 2002 - 19:59 #31
Jeg tænkte må jeg tilføje dig på min ICq???
Det skader jo aldrig at have nogle kloge hoveder på den????
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2002 - 20:01 #32
Bare add mig så skal jeg autorisere dig når jeg lige har spillet lidt CS :)
Avatar billede pimpz Nybegynder
04. september 2002 - 20:02 #33
Det er et fedt spil!!!! spiller det også ret ofte *s*
Avatar billede kunze Nybegynder
04. september 2002 - 20:05 #34
webcreator > Selvfølgelig er der en vis fejlprocent. Men at samtlige T28s'ere er fejlbehæftet ! :(
Jeg var meget tilfreds med Ericsson før i tiden. Men det er en del år siden.

Mvh
Kunze
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
04. september 2002 - 20:07 #35
Har haft to T28s´ere og de er begge to gået "kolde", så de var lige til at smide i skraldespanden :D
Avatar billede kunze Nybegynder
04. september 2002 - 20:14 #36
migigenigenigenigen > Sådan går det med den model. :(
Avatar billede dyre Nybegynder
04. september 2002 - 20:18 #37
Opsumering:

Kommentar: dyre
04/09-2002 19:41:38    webcreator... bruger du msn..??

Kommentar: webcreator
04/09-2002 19:43:09    Dyre > Nope. ICQ :o)

Fordi jeg gerne vil høre lidt mere om din nye mob (t66) skal nemelig selv ud og købe ny og der er den højt i min prioritet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2002 - 20:35 #38
pimpz> send lige på request på icq igen :)
Avatar billede webcreator Nybegynder
04. september 2002 - 22:39 #39
Dyre > Smid dit ICQ-nr. så skal jeg kontakte dig, når jeg får tid.
Avatar billede dyre Nybegynder
05. september 2002 - 20:07 #40
Bruger desværre ikke lige ICQ men smidder lige min mail adressen så kan du lige sende mig en mail så jeg ved hvilken email adresse du har... kan jo bare stille spørgsmål over mail... dyre@gmx.net