Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 19:47 Der er 10 kommentarer

Menu Bøvl....

Jeg har lige fået fingrene i den menu som jeg skulle bruge og så er det lige jeg skal ha\' rettet lidt i den.

Jeg gør brug af targets i min side, men jeg kan seriøst ike huske hvor man sætter den ind henne i sådanne et script her:

var myNavBar1 = new NavBar(0);
var dhtmlMenu;

//define menu items (first parameter of NavBarMenu specifies main category width, second specifies sub category width in pixels)
//add more menus simply by adding more \"blocks\" of same code below

dhtmlMenu = new NavBarMenu(100, 120);
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"News-Zones\", \"\"));
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"CNN\", \"http://www.cnn.com\"));
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"MSNBC\", \"http://msnbc.com\"));
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"ABCNews\", \"http://www.abcnews.com\"));
myNavBar1.addMenu(dhtmlMenu);

dhtmlMenu = new NavBarMenu(110, 120);
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"Tech News\", \"\"));
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"News.com\", \"http://www.news.com\"));
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"Techweb\", \"http://www.techweb.com\"));
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"Wired\", \"http://www.wired.com\"));
myNavBar1.addMenu(dhtmlMenu);
Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 20:01 #1
Hmm....Ingen der kan hjælpe?...eller skal i bruge mere information??
Avatar billede mpj Nybegynder
11. september 2000 - 20:13 #2
Vi skal lige bruge lidt mere af scriptet!
Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 20:17 #3
Ok...her er resten...

dhtmlMenu = new NavBarMenu(100, 150);
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"This Page:\", \"\"));
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"Archieved News\", \"oldnews.htm\"));
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem(\"Resent News\", \"noldnews.htm\"));
myNavBar1.addMenu(dhtmlMenu);

//set menu colors
myNavBar1.setColors(\"#000099\", \"#ffffff\", \"#000555\", \"#ffffff\", \"#336699\", \"#FFFFFF\", \"#336699\", \"#ffffff\", \"#000080\")

//uncomment below line to center the menu (valid values are \"left\", \"center\", and \"right\"
//myNavBar1.setAlign(\"center\")

var fullWidth;

function init() {

  // Get width of window, need to account for scrollbar width in Netscape.

  fullWidth = getWindowWidth()
    - (isMinNS4 && getWindowHeight() < getPageHeight() ? 16 : 0);

  myNavBar1.resize(fullWidth);
  myNavBar1.create();
  myNavBar1.setzIndex(2);
}
Avatar billede mpj Nybegynder
11. september 2000 - 20:35 #4
Hvor har du fundet det script?
Der mangler ligesom noget?
Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 20:39 #5
Jeg fandt det inde på Ehmm...Dynamicetellerandet.com

Hvad mangler der da?
Avatar billede mpj Nybegynder
11. september 2000 - 20:42 #6
dynamicdrive.com

Kan du ikke lige finde den...
Så skal jeg prøve at lave den for dig!
ER der noget der ikke virker?
Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 20:46 #7
MPJ..okay...

Adressen: www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/topnavbar.htm

Håber du kan hjælpe...da det er vigtigt at jeg får de Targets sat ind... Resten fungere udemærket...
Avatar billede parazite Nybegynder
11. september 2000 - 22:12 #8
Tubbie: Har du prøvet at skrive <base target=\"rammenavn\">? Ved OVERHOVEDET ikke om det vil virke, men prøv? :o)

- Parazite
Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 22:17 #9
David.....Yeah....DEt har jeg!...*G*....

Og det virkede Nitte! :o)

- TuBBie GolD
Avatar billede parazite Nybegynder
11. september 2000 - 22:29 #10
*GG* Okaj... sku bare lige høre... *G*