Avatar billede tetsue Nybegynder
28. august 2002 - 14:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Adobe Premiere

Allo!

Sidder og leger med filmredigering med premiere og er blevet lidt grebet af det.. nogle der kan give mig nogle sider der vedrører redigering med premiere.. tips og trix f.eks. evt. på dansk...

Spanx!
Avatar billede prodic Mester
28. august 2002 - 14:15 #1
http://www.eksperten.dk/kat/348 - måske en mere passende kategori.
Avatar billede ladyhawke Novice
28. august 2002 - 15:04 #2
Luk dette spørgsmål, der må ikke stilles flere ens spørgsmål...
(Du kan bare svare på det selv)
Avatar billede tetsue Nybegynder
30. august 2002 - 12:51 #3
ladyhawke>> Ja ja sikkert! kan jeg svare på det selv??! så ville jeg jo nok ikke have oprettet det..

hvis jeg lukker spørgsmålet, lukker du så røven??
Avatar billede ladyhawke Novice
02. september 2002 - 08:11 #4
Hold op med at svine folk til!

Jeg mente bare du kunne lukke spørgsmålet ved at lægge et svar (ligegyldigt hvad). Du kunne jo f.eks. flytte dit spørgsmål til den kategori som prodic angiver, eventuelt vha. coadmins (eller ved at lukke spørgsmålet)

Måske var det forkert at mene dine spørgsmål om premiere var ens, men du kunne godt svare pænt... :-/
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. september 2002 - 14:52 #5
tetsue> det var et velment indlæg ladyhawke kom med, så der er absolut ingen grund til at reagere på den måde, husk lige at god opførsel og pænt sprog er gratis, og så kan det jo være at man får bedre hjælp når man selv opfører sig pænt.

ztyxx /CoAdmin
Avatar billede tetsue Nybegynder
06. september 2002 - 12:29 #6
...Spis en kiks og tag et glas mælk, så kommer mor med sutten lige straks..