Avatar billede markie Nybegynder
27. august 2002 - 13:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

jeg mangler en tv out prg for at få billedet over på fjernsynet

det skal ikke være en demo men en der virker hele tiden....!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. august 2002 - 13:34 #1
Hvis du har et nVidia grafikkort, så er der indbygget et i deres drivere

og siden du siger at det skal være en der virker hele tiden, så går jeg ud fra du har prøvet www.tvtool.de, da den kun virker i x antal min..
Avatar billede markie Nybegynder
27. august 2002 - 13:38 #2
det har jeg ikke...!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. august 2002 - 13:39 #3
hvad har du så?
Avatar billede markie Nybegynder
27. august 2002 - 13:41 #4
geforce 2
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. august 2002 - 13:44 #5
det er et nVidia

nVidia har lavet alle TNT og Geforce Chips!

Højre-klik på skrivebordet, egenskaber, indstillinger, Advanceret, nView eller TwinView

har du det?
hvilken driver version bruger du?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
27. august 2002 - 13:45 #6
det er så også nvidia!

hent de nyeste drivere på www.nvidia.com

her efter kan du gå ind i egenskaber for skræm -> indstillinger -> avanceret og sætte indstillinger for dit tv op!
Avatar billede markie Nybegynder
27. august 2002 - 14:12 #7
rkhDK--> Jeg har windows XP på englesk... Der er Advanced inde i settings

3rdpixel.hove--> Jeg kan ikke finde en driver til GeForce2 på www.nVidia.com
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. august 2002 - 14:18 #8
marki => dette er den bedste *efter min mening* til Geforce2
http://www.tweakup.dk/fil_arkiv/3d4a0faf3b47fedb4765a838a8deda67/driverlib/fisk/nvidia/23xx/WIN98_ME_2312_.EXE

http://www.tweakup.dk/download/nvidia.htm

har du Twinview eller nView?
der kan du klone billedet..
det kræver at du har TV'et tilslutte din PC når du prøver dette.. ellers kan du ikke!
Avatar billede markie Nybegynder
27. august 2002 - 14:19 #9
rhkDK--> Det er jo til Windows 98 eller ME
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
27. august 2002 - 14:36 #10