Avatar billede matanaka Nybegynder
27. august 2002 - 11:40 Der er 2 kommentarer

css og mere

Hejs jeg er ved at lave en shop med scanet shop system

jeg skal lave stylesheet på submit knapperne... Jeg plejer nemt at kan lave det

<INPUT type=submit class="bg" value="Shopping Cart">

ved at lave et css typografier.css og lave en bg eller ligende...

Men probs er at jeg kun kan sætte html, tags , tabeller osv ind i koden på shoppen.. og det er i sidehoved og fod

hvordan kan jeg sætte en stylesheet på disse kanpper

http://52955.buildyourownshop.com/

det kan lade sig gøre

www.better-oboe.com

Det skal nok lige pointeres at selve css filen ligger på en anden server da man skal linke

Venlig Hilsen

Klaus Jensen
Avatar billede corax Nybegynder
27. august 2002 - 11:55 #1
www.better-oboe.com
Jamen, de har da bare brugt et billede som submitknap.
Corax
Avatar billede ziprar Nybegynder
21. juni 2003 - 20:14 #2
Hvis du endelig VIL have en eller anden form for css til det, så brug
bg { background-image:url([billed-url]); border-width:0px; }
Border 0 er ikke nødvendig, men nok pænest... (kan ikke lige se din side. Nede?)
http://www.w3schools.org er glimrende til sp som dette...