Avatar billede kolzie Nybegynder
19. august 2002 - 18:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forward port 8181 til lokal ip..

Jeg skal have min TDC NetXpress router til at forwarde port 8181 til min lokale ip.. Det har jeg ikke den mindste forstand på selv - og nej jeg gider ikke høre nogle svar omkring  at jeg skal ringe til TDC at spørge..

Det fungerer sådan at vi er 3 pc'er i netværket, ved den jeg sidder ved er der kun ledninger som går ind til routeren( tror jeg nok det er, har ingen forstand på det p**) og en pc. Så er der også en pc hvor "det hele foregår" hvor der er tonsvis af forsk. apparater til det..
Avatar billede mmmtm Nybegynder
19. august 2002 - 23:09 #1
/Lytter lige med.
Avatar billede onkelkusse Nybegynder
21. august 2002 - 10:39 #2
Hvilken router bruger du? Speedstream?
Avatar billede kolzie Nybegynder
21. august 2002 - 21:58 #3
Ja det er vist en speedstream, men der bliver lige nødt til at være en pause i dette spm. da min egen PC er gået helt kold..
Avatar billede kolzie Nybegynder
29. august 2002 - 13:27 #4
Min PC skulle gerne komme hjem fra rep. en af de nærmeste dage, men jeg gør det at når den kommer tilbage opretter jeg et nyt spm.. Det er i øvrigt en SpeedStream jeg har..