Avatar billede mikeddk Nybegynder
15. august 2002 - 23:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal ha noget hjælp igen

Plz kig lige på det her

http://www.eksperten.dk/spm/246536

Jeg har reinst. mit OS Men den siger det samme,,, i need help :(
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. august 2002 - 09:14 #1
har du clocket tilbage til default?
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2002 - 09:18 #2
Normalt når computeren laver det show du snakker om der er det enten ram'ene den er gal med (da de muligvis er ustabile), eller også er det fordi den er for varm.

Se hvad du kan finde ud af i forhold til varme på cpu'en eller prøv nogle andre ram. Det var mit råd herfra =)
Avatar billede pontiac Nybegynder
16. august 2002 - 19:10 #3
Har lige haft samme problem og det var en for varm CPU. At bytte til ny ;-(
Mit råd er at du prøver at låne en anden CPU og ser om det hjælper.
Avatar billede jba750 Nybegynder
23. august 2002 - 00:23 #4
Når CPUen bliver for varm kan det skyldes blæseren, prøv at skifte den ud
Avatar billede polloloco21 Nybegynder
31. august 2002 - 00:04 #5
Hvis den skriver windows beskyttelsesfejl er det pga clock-fejl. Derfor bør du 1) sikre dig at du er på default clock-værdi. 2) prøve med ny CPU og/eller køler 3) prøv at fortælle hvilket OS det er samt specs på din maskine 4) tjekke at din PSU er stor nok til at kunne levere strøm