Avatar billede kloppie Nybegynder
15. august 2002 - 13:22 Der er 1 kommentar

input file lokation i BCB 6.0

Hej, kan de lade sig gøre at oprette et projekt, hvor filernes lokation ikke er bundet? Jeg vil gerne have compileren til at lede efter projektets filer efter en rækkefølge som jeg definerer. Jeg snakker ikke om include's men om projektets filer...

- Martin
Avatar billede soepro Nybegynder
15. august 2002 - 14:10 #1
Nej, du kan ikke undgå at pege direkte på de enkelte "units" som dit projekt består af. Derimod kan du styre "path" (søgesti) til dine '#include's.

Du kunne måske lave de faste units på denne her måde (rigtige fil= 'main.cpp' et eller andet sted i din søgesti, faste fil='fmain.cpp' som f.eks. ligger sammen med dit projekt:

fmain.cpp:
#include "main.cpp"