Avatar billede jlk Nybegynder
01. september 2000 - 14:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor vide denne her record???

Jeg skal vise alle records som starter med A:

bogstav = \"A\"
sql2 = \"SELECT * FROM Kategori Where LEFT(kategori,1) = \'\" & bogstav & \"\' ORDER BY Kategori\"
Set rs1 = MyConn.Execute (sql2)
do while not rs1.eof
    Response.write \"<font face=Arial color=#000000><a href=vis.asp?Kat=\" & Kat & \" target=main><small>\" & rs(\"kategori\") & \"</small></a><br>\"

    rs1.MoveNext
loop

Den viser fint antal records med A - men det er den samme den viser - hvorfor ??
Avatar billede sone Nybegynder
01. september 2000 - 14:12 #1
Mener du samme link - så er det fordi har ...?Kat=\" & Kat & \"....
og kat ændrer sig ikke i dit loop.
Avatar billede carpediem Nybegynder
01. september 2000 - 14:13 #2
Det ser ud til at rs(\"kategori\") skal hedde rs1(\"kategori\")
Avatar billede jlk Nybegynder
01. september 2000 - 14:15 #3
Nej det var ikke det :-)

Når den looper viser den første record med A og det gør den så alle de gange den finder noget med A - altså den udlæser den samme record hele tiden.
Avatar billede jlk Nybegynder
01. september 2000 - 14:16 #4
Sorry - den var god nok - havde glemt at rette RS til RS1 :-)