Avatar billede orca Nybegynder
31. juli 2002 - 10:49 Der er 13 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af improve.dk

Hejsa alle.

Nu er jeg snart ved at være færdig med mit site www.improve.dk. Jeg vil
derfor gerne have lidt kritik af sitet (både positiv og negativ). I behøver
ikke huske mig på at der ikke rigtig er så meget indhold, det ved jeg godt,
det er bare funktionerne på sitet jeg har nået endnu.

Mvh Mark S. Rasmussen
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
31. juli 2002 - 11:00 #1
Det er sq et meget najs site du har fået lavet der :o)
Avatar billede yousif Nybegynder
31. juli 2002 - 11:02 #2
Dejlige farver.. flot side..

men jeg bryder mig ikke om chart ikonet oppe i hjørnet.

MVH
/yousif
www.subhi.dk
Avatar billede codie Nybegynder
31. juli 2002 - 11:07 #3
Ja, siden er sgu ganske flot.. Angående chart ikonet oppe i hjørnet : Tjaa, måske du skulle fjerne det derfra ihvertfald, for det ser ikke særlig flot ud ;) Men der kan vel nok være plads til det et andet sted, hvis du meget gerne vil ha' det derinde.. Bare ikke helt alene oppe i hjørnet ! :D
Avatar billede hien Nybegynder
31. juli 2002 - 11:09 #4
Siden er flot lavet... og med hensyn til charten oppe i hjørnet vil jeg sige at du har formået at gemme den "væk" :) Lad dog den blive... ville være dumt at ligge den et andet sted!! Ellers gode farvekombinationer!! Det er en fordel at den ikke trækker så meget...

/hien - http://hien.h4f.dk/ (har fødselsdag) :)
Avatar billede dmdisco Nybegynder
31. juli 2002 - 11:10 #5
ja flotte farver stille og roligt design, men med opret bruger starter vinduet som et lille frimærke størrelse vindue, og så ser den anderledes ud i netscape 7.0 end i explorer
Avatar billede flyhigh Nybegynder
31. juli 2002 - 11:11 #6
rimmelig pænt site, der ikke så meget at sige funktionerne er meget sjove og sitet er meget java præget :) - giver meget fedt indtryk af funktionerne pga. designet også det hjælper på et godt helheds indtryk. - er glad for at der er nogle der gider hjælpe andre med div. kodning og dele deres viden, så ideen er også fin. /over - out

/maxweb.dk
Avatar billede dmdisco Nybegynder
31. juli 2002 - 11:11 #7
den viser ikke noget i den nederste halvdel af skærmen i netscape 7.0
Avatar billede orca Nybegynder
31. juli 2002 - 11:16 #8
yousif - codie -> Ang chart ikonet så har jeg prøvet et par stedet. Hvis jeg lægger den andre steder end øverst til højre så er den faktisk meget synlig, og absolut ikke noget kønt syn. Jeg ville også helt slippe helt for den, men jeg vil stadig godt være tilmeldt chart (uden at betale :)).

dmdisco -> Ang netscape, jeg har på et tidspunkt i udviklingsfasen besluttet mig for ikke at understøtte Netscape, Opera, Mozilla og hvad der nu ellers findes. Jeg har dog skrevet en W3C valid HTML kode, så jeg har muligheden for at understøtte disse senere. Ang frimærkestørrelset så skulle det meget gerne folde sig ud til den rigtige størrelse?

maxweb -> Java præget, det kan jeg nok ikke sige nej til... Men var det ment positivt eller negativt? :).
Avatar billede dmdisco Nybegynder
31. juli 2002 - 11:19 #9
det er så okay og forståeligt
Avatar billede orca Nybegynder
31. juli 2002 - 11:21 #10
Ang chart logoet har jeg nu flyttet det ned i bunden af menuen... Jeg ved ikke om det er bedre?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
31. juli 2002 - 11:42 #11
så sad det bedre før
Avatar billede yousif Nybegynder
31. juli 2002 - 12:39 #12
hien> tillykke..

hmm.. den chart ikon .. kan man ikke skjule den??

<div style="width:0px;height:0px;overflow:hidden;">chart ikon her</div>
Avatar billede foxwell Nybegynder
31. juli 2002 - 13:19 #13
very cool =) super seje farver, nice at se at folk kan bruge andet end grå og blå!

måske du skulle overveje at få afsluttet menu'en på en eller anden måde? virker forkert at den bare stopper midt i det hele, og fik mig til at overveje om siden var færdig med at loade eller ej...

men ellers super fedt =)

hein > tillykke! =)
Avatar billede caesarrox Nybegynder
31. juli 2002 - 13:49 #14
Lækker side, syns det minder lidt om det der load billed i Dreamweaver 4 - meget prof.
Avatar billede orca Nybegynder
31. juli 2002 - 15:54 #15
yousif -> Jo, jeg kan godt skjule chart ikonet, men det må jeg ikke :(

foxwell -> Ang menuen, jeg er ved at konvertere den til XHTML Strict, derfor opstår der et par forskellige fejl, også andre steder end bare i menuen.

Mvh Mark
Avatar billede yousif Nybegynder
02. august 2002 - 09:25 #16
er det meningen at det skal se sådan ud??

www.subhi.dk/eksperten/improve.jpg [screenshot af siden hos mig]

jeg bruger msie55, men det ser helt forfærdligt ud hvis man ikke har siden maximeret!
Avatar billede orca Nybegynder
02. august 2002 - 13:09 #17
Jeg lukker og siger mange tak for alle kommentarene :)