Avatar billede royalexport Nybegynder
30. juli 2002 - 18:45 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Budgetprogram med bilag.

Er det muligt at lave et budgetprogram i Access, hvor man taster sine bilag ind for et kvartal, som så lægger sammen(altså prisen) og vises i en ny tabel, hvor bilagene kan have forskellige kategorier? Fx. Jeg taster nogle bilag ind (i 3 kolonner: bilagsnummer, kategori og pris), hvor i kategori-kolonnen kommer der til at stå forskellige numre svarende til den kategori bilaget tilhører. Kan Access checke hvad et felt(kategorifelt) indeholder og kun lægge priser(prisfelt) sammen der tilhører denne kategori?
Kan det måske lade sig gøre i Excel?
Håber alt dette giver mening.
Avatar billede mugs Novice
30. juli 2002 - 19:09 #1
Du kan bruge begge programmer. Jeg har lavet en lille testdb i Access97 (virker også i 2000). Læg din e-mail hvis du vil have den tilsendt.
Avatar billede henrik13 Nybegynder
30. juli 2002 - 19:36 #2
Hej Mugs.
Jeg vil gerne havde udvidet min samling.
oz1bua@wanadoo.dk
Vh Henrik
Avatar billede mugs Novice
30. juli 2002 - 20:00 #3
sendt til henrik13
Avatar billede royalexport Nybegynder
30. juli 2002 - 20:31 #4
Hej Mugs!
Det lyder helt suveræn, min email er: dukakis@cs.auc.dk
Avatar billede mugs Novice
30. juli 2002 - 20:35 #5
Sendt til royalexport.
Avatar billede hy Nybegynder
30. juli 2002 - 20:41 #6
>> Mugs ! Nu du er i gang odin@mail.tele.dk

hyde
Avatar billede mugs Novice
30. juli 2002 - 20:45 #7
sendt til hy.
Avatar billede terry Ekspert
30. juli 2002 - 22:33 #8
Hej mugs. No I dont want a copy too :o) but have ýou seen the points?
Dont know whats going on here!
Avatar billede mugs Novice
30. juli 2002 - 22:37 #9
I have seen My points, and I am surprised!
nih must be no. 5, but let´s see what's after midnight, i suppose that's everything will be updated.

Your points seems to bee correct.
Avatar billede royalexport Nybegynder
31. juli 2002 - 08:28 #10
Hvad er der galt med pointene?
Avatar billede terry Ekspert
31. juli 2002 - 08:36 #11
hi royalexport
Nothing wrong with the points for this question. There has been something wrong with top 10 points/positions.
Avatar billede royalexport Nybegynder
31. juli 2002 - 08:39 #12
Okay - thanks.
Avatar billede faroe Nybegynder
31. juli 2002 - 09:09 #13
Det lyder helt suveræn. ej@e-forrit.com
Avatar billede mugs Novice
31. juli 2002 - 12:45 #14
jeg har mailet til CoAdmin, og bedt dem se på sagen.
Avatar billede terry Ekspert
31. juli 2002 - 15:10 #15
I havent been folowing your and Niels' points since Niels was in fifth place so I am not sure who's where at  the moment. ProAccess is in third place now I can see.