Avatar billede pedder009 Nybegynder
27. juli 2002 - 03:13 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

ny hjemmeside

Hej

Jeg skal lave en ny hp derfor skal jeg vide et godt progamm jeg er lidt ny til at lave hper men har prøvet det før(blev bare ik så flotte) gerne et godt progamm

TAK
Avatar billede 7th Praktikant
27. juli 2002 - 03:19 #1
Grafisk eller kodingsmæssig program ?
Avatar billede pedder009 Nybegynder
27. juli 2002 - 03:20 #2
grafisk det der kode er jeg ik så god til
Avatar billede 7th Praktikant
27. juli 2002 - 03:21 #3
Til grafik kan jeg anbefale Paint Shop Pro. Du kan downloade en trail version på http://www.jasc.com Men Paint Shop Pro får du meget for pengene, og det når "næsten" Photoshop til sokkeholderne.
Avatar billede pedder009 Nybegynder
27. juli 2002 - 03:22 #4
nååår nej jeg skal ik lave billeder....jeg har oxo progammet...jeg tænkte mere på selve hpen
Avatar billede 7th Praktikant
27. juli 2002 - 03:24 #5
Du kan eventuelt også kigge på http://www.pspgrafik.dk En rigtig god dansk tutorial. Photoshop er som sagt bedre, men også desværre meget meget dyrere. Det er også sværere at gå til end Paint Shop Pro for newbie som dig vil jeg tro.
Avatar billede jdavid Nybegynder
27. juli 2002 - 03:25 #6
Adobe Golive får rigtig god kritik af datatid. Når man har sat sig ind i det er det noget af det bedste man kan få.
Avatar billede pedder009 Nybegynder
27. juli 2002 - 03:26 #7
ja det har jeg oxo brugt tidliger
Avatar billede jdavid Nybegynder
27. juli 2002 - 03:37 #8
Og hvis du holder dig til Adobe og laver grafikken i photoshop som 7th også foreslår, så får du ikke noget bedre at arbejde med.
Avatar billede 7th Praktikant
27. juli 2002 - 03:58 #9
Det har selvfølgelig noget at gøre med ens grafikværktøj, og så alligevel ikke. Det væsentligste er ens fantasi og så at få dette omsat i grafik. Dette kan et program ikke give dig... Brug din fantasi og udnyt de redskaber du nu engang har til fyldest, så skal der nok komme noget godt ud af det ;) Øvelse gør som sagt også mester...
Avatar billede pedder009 Nybegynder
27. juli 2002 - 04:22 #10
og tak
Avatar billede beldring Nybegynder
27. juli 2002 - 05:04 #11
Jeg vil stadig advare dig mod at bruge alle de der programmer! ... koden er den rene spam, og det er højst sansynligt derfor de bliver grimme! ... du kan lære standard HTML på en weekend, hvis du følger tutorial'erne her www.html.dk !!! ... god fprnøjelse  :O)

/Beldring
http://www.musikviden.dk
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2002 - 10:43 #12
HP laver også nogle udemærkede printere... ?!

(kan ikke klare når folk omtaler websites som hp)