Avatar billede lousoe Nybegynder
20. juli 2002 - 21:18 Der er 4 kommentarer

Slettet fil

Hjælp, jeg er kommet til at slette en fil fra en diskette. Jeg kan absolut ikke huske hvordan man gendanner en slettet fil.
Avatar billede esoulman Nybegynder
20. juli 2002 - 21:30 #1
Der er sq ikke rigtig noget at gøre, filer fra disketter bliver jo ik smidt i papirkurven.
Avatar billede lousoe Nybegynder
20. juli 2002 - 21:35 #2
I gamle dage, altså i DOS-alderen, kunne jeg faktisk godt fikse en slettet fil på en diskette, men jeg har desværre glemt hvordan....
Avatar billede kapla Nybegynder
20. juli 2002 - 22:05 #3
undelete?
Avatar billede esoulman Nybegynder
20. juli 2002 - 22:42 #4
undelete.exe ja.. men det er ikke sikkert det virker.