Avatar billede kedersen Nybegynder
20. juli 2002 - 17:38 Der er 6 kommentarer

Black and White

Hey derude... derude, derude, derude (ecco)

Vi har nogle spøgsmål om spillet  Black & White

for det første, hvor får man sit creature til at vokse med maksimal hastighed? (eller bare hurtigere) vi er lige kommet igennem "teleport hullet" som kommer i "1 bane"...

Hvis man gerne vil være ond, hvad skulle man så eventuelt gøre? (for at blive det hurtigere):devil:

Hvis man gerne vil være god, hvad skulle man så eventuelt gøre? (for at blive det hurtigere):engel:

Findes der koder til spillet som der fx også gør til Age of empires (Wood, Food, Miracels etc.)

Amigo..
Avatar billede a1a1 Novice
20. juli 2002 - 17:41 #1
e-løsning.....?
Avatar billede kedersen Nybegynder
20. juli 2002 - 17:43 #2
hvad skulle jeg ellers havde sat det ind under?
Avatar billede a1a1 Novice
20. juli 2002 - 17:48 #3
programmer generelt måske... (der er vist ikke en til spil)

e-løsninger er beregnet til at lave internet løsninger spm...:)

Men jeg kan godt forstå at man kan tror noget andet (men alle svar her på eksperten er jo så også e-løsninger....:)
Avatar billede killer1 Nybegynder
11. september 2002 - 18:57 #4
tjek www.gamefaqs.com for koder
eller www.blackandwhite.ea.com for hjælp

/killer1
Avatar billede radiohead Nybegynder
11. september 2002 - 19:05 #5
Bare fodr din ko med en masse mad.. Så bliver den i hvertfald fed! :)
Desuden bliver de hurtigere størrere når de sover(oppe ved templet KUN).

Hvis du vil være ond, skal du såmænd bare sacrifice en masse børn. Lade være med at give dine tilbedere mad. Brænde deres huse og kaste med mennesker for at forøge "belief".

Hvis du derimod vil være god, skal du give dine tilbedere mad, børn, materialer OSV. Og når du laver en ofring, skal du selvfølgelig ikke bruge mennesker, men træer(helst de store træer-de giver mest "belief")

-Radiohead
Avatar billede radiohead Nybegynder
11. september 2002 - 19:07 #6
pænt gammelt spm. egentlig.