Avatar billede mranders Nybegynder
16. juli 2002 - 16:01 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

vurder igen

Jeg fik denne side http://www21.brinkster.com/balcan/ vurderet i går, og fik en del kritik, jeg har nu lavet en del ændringer, og vil gerne have lidt feedback igen.

linksne dur ikke da indholdet ikke helt er færdigt endnu...

jeg er ikke helt tilfreds med banneret, så hvis der er nogen som vil lave et så bare sig til!!!
Avatar billede mranders Nybegynder
16. juli 2002 - 16:03 #1
hvis der er nogen der har en god ide til et logo til nyheder, i stil med de små logoer i menuen, så bare sig til, det skal selvgølgelig ikke være nogen jeg har brugt
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. juli 2002 - 16:11 #2
det er svært/anstrengende at læse blå på blåt.
...og så får jeg en 404fejl på alle links :(
Avatar billede hermandsen Juniormester
16. juli 2002 - 16:13 #3
Ganske pæn side! :)
Avatar billede mranders Nybegynder
16. juli 2002 - 16:13 #4
som sagt dur linksne ikke
Avatar billede flax Nybegynder
16. juli 2002 - 16:13 #5
siden kan ikke ses nu... Brinster sucks :-)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
16. juli 2002 - 16:14 #6
jeg kan slet ikke komme ind på siden1???
Avatar billede djeclemen Nybegynder
16. juli 2002 - 16:14 #7
Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre webbrowserindstillingerne.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
16. juli 2002 - 16:15 #8
nu kom den,!!

JEg vil sige ALTTTT for meget BLÅT
Avatar billede flax Nybegynder
16. juli 2002 - 16:20 #9
Overordnet indtryk: Ret flot.

Tbl bg: for mørk synes jeg. Gør den evt. lysere.

Måske skulle du tage ikonerne brugt i top menuen ned i body lige nedenfor.

Balkan: her skal der være et slogan, er nederste font for utydelig... for meget skygge på til den lille skrift synes jeg.

Tilføj til favoriter  Gør Balcan.dk til startside      kunne måske placeres et andet sted... det fylder for mget synes jeg, og den mørkeblå menu er for høj, gør den mindre i hvert fald..

Jeg kan godt lide:
NYHEDER
Overskrift 1
jordskred i Nepal Et jordskred fejede mandag gennem to bjerglandsbyer i Nepal og dræbte mindst 50 mennesker. Det oplyser den lokale radiostation, Kantipur Radio, ifølge nyhedsbureauet AP.
Læs mere...
  Overskrift 2
jordskred i Nepal Et jordskred fejede mandag gennem to bjerglandsbyer i Nepal og dræbte mindst 50 mennesker. Det oplyser den lokale radiostation, Kantipur Radio, ifølge nyhedsbureauet AP.
Læs mere...

Nyhed 3 Læs mere...
Nyhed 4 Læs mere...
Nyhed 5 Læs mere...
Nyhed 6 Læs mere...

Ellers; title; test :-) he he.

Ok resultat alt i alt!
Avatar billede muleen Nybegynder
16. juli 2002 - 16:20 #10
...OKAY...

Jeg syndes ikk rigtig om den...

Bla. liner det en ½ tabel nede i bunden og så det med optrimmet det er lidt gammel-dags, det skriver man ikke rigtig mere, det er kun JUBII der skriver d !!!

//muleen - www.woomus.dk
Avatar billede caesarrox Nybegynder
17. juli 2002 - 11:09 #11
JEg syns du skal sætte siden den lodrette midte osse, det gir en mere overskuelig side - syns jeg.

CaesarRox - www.flying-dreams.dk