Avatar billede moreless Nybegynder
15. juli 2002 - 19:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et spil der hedder "Car 2"

Hej

200 point til den der kan skaffe mig et link til en side hvor man kan hente et spil der hedder "car2" eller "car 2" det er et meget gammelt spil og kan være på en diskette.. håber en kan hjælpe

/moreless
Avatar billede peet_dk Novice
15. juli 2002 - 19:40 #1
Du tror ikke du har hørt "CAR2" i sammenhæng med Carmageddon 2? http://www.sci.co.uk/games/carmageddon/II
Avatar billede moreless Nybegynder
15. juli 2002 - 20:06 #2
øhh.. og det kan være på en diskette? nej læs dog mit spørgsmål!..

det er meget ædlre.. spillede det for 5-7 år siden eller noget i den stil..
Avatar billede moreless Nybegynder
17. juli 2002 - 23:34 #3
glem det
Avatar billede nightman Nybegynder
29. november 2002 - 22:41 #4
Njaaa du kan selv hente det kan du!