Avatar billede caesarrox Nybegynder
12. juli 2002 - 22:05 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Er det for "storslået"? eller hva man kalder det?

http://www.caesarrox.subnet.dk/ny/
Jeg vil bare lige høre om jeg kunne få nogle kommentarer, noget kritik og al det der.

Jeg har bestil www.flying-dreams.dk, men ham nødden jeg har købt det hos har ikke gjort sit arb :(
Så hvis der er nogen af jer der vil købe domain og webhotel så spring over www.webdomain.dk
Avatar billede codie Nybegynder
12. juli 2002 - 22:24 #1
Storslået ? Naaah, det vil jeg nu ikke sige.. :) Men den røde markerings skrift.. Den skærer lidt meget i øjnene.. ;)
Avatar billede caesarrox Nybegynder
12. juli 2002 - 23:10 #2
Markerings skrif?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 07:56 #3
Det ser godt ud :)

Men det er vel helt unødvendigt at der skal være to sider? Den første side laver ikke andet end at fortæle: "Hvis siden ikke åbner af sig selv, eller du gerne vil se den igen, så tryk på linket herover."

Ellers er designet dejligt særpræget :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede caesarrox Nybegynder
13. juli 2002 - 13:27 #4
startfirma.dk >> Det er jeg klar over og ville skam osse hellere have siden på den første side, men jeg kan ikke finde ud af at lave det så min side passer i størrelse, så siden står i midten etc etc, så jeg lavede et nyt vindue i stedet.
Kan man lave en tabel, med en bestemt størrelse og så smide frames ind i den?