Avatar billede sopp.dk Nybegynder
12. juli 2002 - 06:28 Der er 1 kommentar

Promise TX2 133 IDE controller

Hejsa ja så har jeg fået mig en ny IDE Controller
Det blev en Promise Tx2 133..

Men jeg har et lille problem
Mit sys er på en Scsi ultra 160 disk som køre på et PCI Adaptec 29160 scsi ultra kort

når jeg smider en Disk på min Promise controller så vil den ikke boot op den siger bare Scsnning for Scsi boot ... og ellers sker der ikke mere
jeg har sat min scsi Bios op til min scsi disk skal boot
men den vil bare ikke.
Nu har jeg sat min Brænder på Min Promise controller
men det kan jeg jo ikke leve med skal have 4 diske på den...
Så hvis der er nogen af jer der kan hjælpe så Smid lige en besked....
Avatar billede sopp.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:45 #1
det var ikke mange der kunne hjælpe mig lidt nedtur for jeg kan ikke selv løse det :(