Avatar billede acid-rain Nybegynder
09. juli 2002 - 17:33 Der er 1 kommentar

Flash-sjov -penge at tjene

Jeg har været ude med et spm. a la dette.
Dengang søgte jeg en flashsite til: Spirit of Amiga.
Jeg er ved at få hjælp der, af nikolajdu

Nu søger jeg så noget til eget forbrug.

Jeg har domænet signe-svendsen.dk - og jeg søger derfor lidt flash-sjov.

Jeg søger en kort video som denne:

http://www.zaimoon.dk/flash/swf/bush-powell.swf

jeg søger såmænd en video, hvor Signe står og synger i en mikrofon. Jeg har et billede, som i kan bruge til hovede. I skal nu tegne en krop(faktisk ligesom den flash-video med bin-laden)

Bare prøv jer frem.

Jeg er villig til at lytte til andre forslag.

Jeg ved ikke hvad en rimelig pris er.. Men kom med nogle positive forslag.

På forhånd tak.

Mvh.

Acid

Mit icq: 163041794

msn: byskov86@ofir.dk
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. juli 2002 - 00:34 #1
Hvorfor ikke med brug af vektor? Det ser rigtig godt ud og giver et proffesionelt præg på din side. Det er meget nemt hvis du følger denne navigation: http://www.flashkit.com/tutorials/Animation/Vector_A-Konrad_M-573/index.shtml

Det eneste kræver at du køber flash, www.macromedia.com. Flash er desuden også ret nyttigt at bruge fremover.

--> hb5v6