Avatar billede telemuzen Nybegynder
08. juli 2002 - 18:23 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Amazon Bøger

Hejza..

Vil bare lige høre om der er nogen der har bestilt bøger fra amazon.com?
Hva koster det for at få det sendt?
Hvor lang tid går der?
TAK - D
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juli 2002 - 18:28 #1
lige et dumt spm?
hvorfor Programmer: Flash: Andre kategorien?
Avatar billede telemuzen Nybegynder
08. juli 2002 - 18:29 #2
den kunne ikke oprette i almindelig flash katagorien!
TeleMuzen
Avatar billede telemuzen Nybegynder
08. juli 2002 - 18:30 #3
Mit spørgsmål!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. juli 2002 - 18:31 #4
nu ved jeg ikke hvorfra i landet du er, men de fleste større boghandlere klarer det langt hurtigere end Amazon gør - Der kan ofte gå op til 3 uger!

Hvis du bor i KBH vil jeg anbefale GAD inde ved Nørreport - De har en dejlig EDB afdeling og kønne ekspedienter *GG

/Nikolaj
Avatar billede telemuzen Nybegynder
08. juli 2002 - 18:33 #5
tak, tror du at jeg kan få fat i denne her http://www.friendsofed.com/fmc/
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. juli 2002 - 18:35 #6
De har stort altid haft det jeg er gået efter på lager, men ellers kan du altid bestille dem hjem. :))
Avatar billede telemuzen Nybegynder
08. juli 2002 - 18:36 #7
OK, jeg snakker lige med dem imorgen!
Thanks for the Help.
kommer du med et svar?
Avatar billede telemuzen Nybegynder
08. juli 2002 - 18:39 #8
Hva koster det extra meget når man skal bestille hjem!
Den koster ca 34$...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. juli 2002 - 18:41 #9
Du kan også maile dem eller finde din nærmeste - http://www.gad.dk :)

Gad Nørreport
Fiolstræde 31-33
1171 København K.
Tlf.: 33 12 91 48
Fax: 33 12 54 94
E-mail: Noerreport@gad.dk

Åbningstider:

Mandag til torsdag
  kl. 9.30 - 18.00

Fredag
  kl. 9.30 - 19.00

Lørdag
  kl. 9.30 - 16.00

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. juli 2002 - 18:44 #10
Jeg ser ihvertilfald at de ikke har den hjemme lige nu.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. juli 2002 - 18:45 #11
Men du kan så ihvertilfald skrive til dem og give dem nummeret på bogen.

så kan du jo selv høre - Om det koster noget at bestille den hjem aner jeg ikke. Tror lidt det kommer an på om det var en de i forvejen ville købe.
Avatar billede telemuzen Nybegynder
08. juli 2002 - 18:49 #12
Ok mange tak for hjælpen!
TeleMuzen
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. juli 2002 - 14:48 #13
Den bedste boghandel til tekniske bøger finder du på DTU, og så er priserne meget fornuftige. Desuden har de et stort udvalg i Flash bøger.

Link: http://www.polyteknisk.dk/butik/default.asp

/per
Avatar billede onmouse Nybegynder
13. juli 2002 - 22:31 #14
Hej!
Jeg har købt bøger hos Amazon i England www.amazon.co.uk, bøgerne er kommet i løbet af 1 til 2 dage. Du sparer told og moms da England er et EU land, det er USA ikke. Ok portoen koster, men de Flash bøger mv. jeg har købt hos Amazon har været væsentligt billigere end i danske boghandler.
MVH Onmouse