Avatar billede perfi Nybegynder
27. juni 2002 - 17:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke downloade programmer

Hej..
Jeg har ADSL pro@ccess hos TDC. Mit problem er at når jeg prøver at downloade f.eks. argosoft mail server, kommer der et Quicktime billede frem som bare står hen, indtil Quicktime billede knækker over. Dvs. ingen downloadning at .exe filer, og måske også andre extensions(har endnu ikke prøvet)....
Er der en der har været ude for det problem og har fået det løst, så falder jeg på knæ for vedkomne...

mvh

perfi
Avatar billede tynsk Nybegynder
27. juni 2002 - 17:42 #1
er det ikke bare fordi du ikkw har quicktime og den prøver at vise en quicktime video
Avatar billede mjl Nybegynder
27. juni 2002 - 17:46 #2
Avatar billede kokain Nybegynder
27. juni 2002 - 17:50 #3
det skulle ikke have noget at gøre med quicktime... prøv uinstall it...
Avatar billede kokain Nybegynder
27. juni 2002 - 17:52 #4
Avatar billede perfi Nybegynder
27. juni 2002 - 18:22 #5
Jeg har installeret QUICKTIME nu, men desværre iúden held.
Dette er svaret jeg får når den har stået lidt.

"Quicktime mangler software til denne handling. Den nødvendige software findes desværre ikke på QUICKTIME serveren"

mvh

Perfi
Avatar billede kokain Nybegynder
27. juni 2002 - 18:31 #6
Avatar billede perfi Nybegynder
18. januar 2003 - 09:35 #7
OK