Avatar billede rar Nybegynder
11. august 2000 - 22:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bruge checkboxes med ASPUpload

Hej

Jeg har lavet en Upload-form, som benytter sig af komponentet ASPUpload.
I samme form har jeg nogle (multiple-choice) checkbox-værdier, som jeg skal have med.
Hvis jeg ikke bruger Upload, kan jeg få værdierne komma-sepererede ved:

Request.Form(\"checkboxes\")

(Alle check-boxene har samme navn, men forskellige værdier!)

Bruger jeg komponentets metode:

objUpload.Form(\"checkboxes\")

...får jeg kun første forekomst!

Jeg ville heltst slippe for, at skulle give hver af mine 20 checkboxes et individuelt navn, og så checke hvert enkelt om det er brugt!
Avatar billede netsrac Praktikant
12. august 2000 - 10:50 #1
For each item in objUpload.Form
item = objUpload.Form
next

Avatar billede ricardo Nybegynder
12. august 2000 - 14:22 #2
>> Jeg ville heltst slippe for, at skulle give hver af mine 20 checkboxes et individuelt navn

Hvordan ville du så kunne skelne mellem dem? De bliver ikke leveret i samme rækkefølge som de står i formen.
Avatar billede rar Nybegynder
12. august 2000 - 21:43 #3
Jeg har fundet ud af det nu, og det som \'netsrac\' foreslog var delvist rigtigt!

Hvis du poster et svar igen... så får du .... skal vi sige 100 point :)
Avatar billede rar Nybegynder
14. august 2000 - 08:19 #4
Jeg har som sagt selv fundet en løsning på det, så jeg lukker spørgsmålet nu.