Avatar billede okse Nybegynder
23. juni 2002 - 23:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

bot!

hvordan kan jeg lave en IRC bot (Qnet) der kan give op når der en der skriver et pass i priv...?
og den skal oxo kunne idle på channels får mig alt performe channel uden jeg selv skal være på dem-...?
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 23:11 #1
en L bot?
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 23:11 #2
Du skal være på kanalen i over 2 timer med dig som @ og 3 andre der stener..

så kan du gå ind på deres hjemmeside og.. "bestille en bot.."
Avatar billede jemt Nybegynder
23. juni 2002 - 23:36 #3
Du kan også sætte en "Babybot" op. Det er et lille program, som kører på din computer.. I kan fx. sætte en server op, som styrer den(nemt, når det er windows :-) og så kan i tilmed dele filer og en masse andet igennem den..
Avatar billede okse Nybegynder
24. juni 2002 - 10:33 #4
jeg mente en bot der kan give ANDRE op ved at de skriver et pass i priv....
og jeg skal bare have autoop......
og nej ikke en L..... sådan en har jeg sq........
og det med at den idle på channels: d.v.s at jeg skriver en Channel som min bot |SpidermaN| så idler på for mig......
den bot |SpidermaN| <-- der er den jeg vil lave men hvordan.......
Avatar billede cvp Nybegynder
29. juni 2002 - 16:55 #5
nogle der kan sige mig hvor jeg kan downloade en bot?
Avatar billede peesee Nybegynder
03. juli 2002 - 18:53 #6
Eggdrop bots:
Linux: www.egghelp.org eller www.eggheads.org
Windows: http://windrop.cjb.net
Avatar billede okse Nybegynder
04. juli 2002 - 17:24 #7
hmm tak for hjælpen fik en ven til at lave mig en bot.....
nogen spørgsmål så er jeg på #Clan-eXp (Qnet)..