Avatar billede fundi Nybegynder
21. juni 2002 - 14:16 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Gendannelse af slettet Internet Explorer. HJÆÆLP!

Jeg fik afinstallering af virus scanner problemer med min Internet Explorer...Og,
dum som jeg var slettede jeg Exploren fordi jeg troede, at jeg kunne geninstallere den med min Me CD, Meeen det kunne jeg ikke, så jeg fandt min gamle Cybercity CD frem og installerede Exploren derfra, meeen nu kan jeg ikke komme på TDC ADSL mere, og jeg kan heller ikke afinstallere cybercity Exploren, er der nogen som kan hjælpe mig??? Jeg ville nødig formatere min harddisk, for det er såå svært med Me...
Hvis jeg kan få hjælp vil jeg bare blive såååå glad..Hilsen fra en meget uintelligent comp bruger :-))
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
21. juni 2002 - 14:19 #2
husk at vælge dansk som sprog
Avatar billede fundi Nybegynder
21. juni 2002 - 14:22 #3
Det har jeg prøvet, men får at vide, at der er en nyere installeret, og så prøver jeg at inst. explorer 6.0, men det kan jeg heller ikke, får at vide, at den ikke kan installeres pga fejl..;((( Suk! det er ikke nemt når man ikke er erfaren...
Avatar billede resten Nybegynder
21. juni 2002 - 14:48 #4
Ellers har du din systemgendanelse.
Start-programmer-tilbehør-systemgendanelse.
Avatar billede hejberg Juniormester
21. juni 2002 - 17:12 #5
gen install windows igen det ville jeg gøre hvis jeg var dig....

hilsen hejberg
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juni 2002 - 20:09 #6
Installer winme oveni den eksisterende - så vil du rette div. fejl og mangler og beholde dine indstillinger :)
Avatar billede fundi Nybegynder
13. august 2003 - 15:07 #7
Fik aldrig sagt tak for hjælpen til Jer, så det gør jeg nu og deler pointene mellem jer :-))