Avatar billede true__king Nybegynder
19. juni 2002 - 22:18 Der er 14 kommentarer

tv-kort til bærbar

jeg kunne godt tænke mig at købe et tv-kort til min bærbar...,problemet er bare at jeg ikke ved hvor jeg kan finde sådan en...den må meget gerne være til en pris man kan leve med
Avatar billede aeblenet Nybegynder
19. juni 2002 - 22:33 #1
Det kan såvidt mig bekendt hverken få til PowerBooks, iBooks eller TBooks.

-og jeg ved ellers så mange ting ! ! !

hilsen    http://www.aeblenet.dk
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. juni 2002 - 22:35 #2
http://www.noteman.dk/nb-priser/pcmcia.asp

P400228  Nogatech Notebook TV, se TV på din notebook (m/tunerbox)
Avatar billede true__king Nybegynder
19. juni 2002 - 22:42 #3
tak du..men de er da for dyre.. kender du nogen der sælger dem til omkring 1000 - 1500 kr
Avatar billede aeblenet Nybegynder
19. juni 2002 - 22:43 #4
rkhdk> En bærbar Mac er altså ikke at sammenligen med en NoteBook (Amerikansk massebetegnelse for bærbar PC)

Find heller den software der skal styre tunningen af kortet. Til Mac. Tak.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
19. juni 2002 - 22:45 #5
Hvis kortet er QuickTime-understøttet, kan det godt køre på Mac, men det har sikkert sin helt egen lille irriterende .exe-fil
Avatar billede true__king Nybegynder
19. juni 2002 - 22:52 #6
nu skal vi ikke skændes fordi vi alle ved at Mac er skod.....nu gælder det bare om at finde et billigt tv-kort til mig....
Jeg har en dell inspiron 8200
Avatar billede egonspock Seniormester
20. juni 2002 - 00:39 #7
Imponerende viden. Først sætter han et Dull-spørgsmål i Mac-kategorien, og så tror han at vide at Mac er skod. Når han ikke ved noget om det ene, er det vel klart at han heller ikke ved noget om det andet. Mighty impressed ;-)
Avatar billede true__king Nybegynder
20. juni 2002 - 01:18 #8
jeg kan kun sige ups ligenu.....jeg sgu til at vælge den forkerte rubrik..så nu må jeg vel bare betale prisen for det........
Jeg tager gerne imod ros tak.....
Avatar billede egonspock Seniormester
20. juni 2002 - 02:10 #9
Den eneste grund til at få et TV-kort er vel fordi du ikke, ligesom os med bærbare Macs, kan se en hel DVD  uden at skulle oplade dit batteri - Vi ved jo alle at bærbare PC'er er skod.... ;-)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
20. juni 2002 - 04:57 #10
egonspock>  nu skal du vist være lidt sød ved true_king, han har sikkert problemer nok med sin PC :-)

Det var da godt at jeg fik skrevet irriterende "lille .exe-fil" i mit tidligere svar (tihi)

"Hån fra en Mac elsker til en PC-og-virus-elsker er altid rigtigt godt"

Prøv at tænke sig: man skal helst køre en "Windows Update" hver dag for at overleve dagen på internettet ! ! !
Avatar billede true__king Nybegynder
20. juni 2002 - 12:43 #11
rolig drenge..Man har da vel lov til at lave en lille fejl.....aeblenet> Der er egentlig ikke noget galt med min pc..og jeg kan se en hel film uden at oplade batt. jeg kan godt mærke at jeg ikke er på hjemmebane...tænk at jeg skulle leve længe nok til at skændes med MAC mennesker
Avatar billede egonspock Seniormester
21. juni 2002 - 22:48 #12
En lille fejl at kalde en mac for skod. Ja, jeg kan vel også kalde dig en idiot og en tumbenakke uden at det skulle forstyrre dit verdensbillede. Det mener jeg dog slet ikke, og skal virkelig kun opfattes som eksempel på hvordan man ikke taler til hinanden. (eller forstår du overhovedet ikke at kommunikere med andre mennesker)

Men gør lige denne øvelse: luk din PC i mere end ti sekunder, og åben den så igen. På min to år gamle iBook går der nøjagtig 2(to) sekunder inden jeg kan skrive videre på dette småskrift. På din PC går der nok et halvt til et helt minut inden du overhovedet har et skærmbillede fremme (sådan er de f. eks. på min Evo 400 NC. Tænk så over hvis bærbare er noget skod eller ej.
Måske burde du lære noget om alle de ting du har fordomme overfor inden du udtaler dig igen....
Men sådan er der nogen der har mere at have det i end andre...
Avatar billede egonspock Seniormester
21. juni 2002 - 22:56 #13
På trods af at jeg har stavekontrol i min browser, lykkedes det mig alligevel at lavet et par fejl:

Jeg fik ikke et spørgsmålstegn med i første afsnit inden parentesen, og i anden parentes hedder det ikke "de f. eks" men "det f. eks.".

Undskyld det uforståelige i teksten, men Gud hvor er jeg glad for også at have en rigtig bærbar..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. august 2002 - 07:51 #14
true_king => har du fået det TV-kort?