Avatar billede gobot Nybegynder
19. juni 2002 - 10:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CD-Text og JVC anlæg

Jeg har en CD brænder fra Plextor 12/4/32 som understøtter CD-Text, og et bilanlæg fra JVC KD-SX1000R.. Men når jeg brænder cdere med CD-Text så viser den bare "No Name"
Kan det være fordi det er med 80 min cdere, eller hvad?
Håber der er nogen som har et svar..
Avatar billede cybermaster Nybegynder
19. juni 2002 - 11:03 #1
Hvor skriver du cd teksten henne???
Og hvilket program bruger du???
Avatar billede gobot Nybegynder
19. juni 2002 - 11:06 #2
Jeg bruger EasyCD Creator 5.0 Platinium, og teksten skriver jeg derinde hvor sangene står..
Avatar billede Thomas Nybegynder
19. juni 2002 - 13:41 #3
Jeg har lignende problemer. Lige så snart jeg smider cd'erne ud i bilen kommer der ingen text på, men i mit almindelig anlæg er der ingen problemer med texterne... Måske det er fup med de bil-anlæg? :-)
Avatar billede gobot Nybegynder
19. juni 2002 - 13:44 #4
Det er da underligt.. er det også et JVC du har?
Der må være en årsag...
Avatar billede Thomas Nybegynder
19. juni 2002 - 13:53 #5
Næh, det er Sony jeg har.. Mit stationære anlæg er også sonY, og der er ingen problemer. undrede mig også lidt over det i starten, men hva'.... jeg klarer mig uden!
Avatar billede gobot Nybegynder
19. juni 2002 - 13:56 #6
Sony, så er det jo endnu mere underligt, da det jo er dem som har "opfundet" det..
Jeg har skrevet til JVC´s support, så nu får vi se om der sker noget, hvis jeg får et brugbart svar, så skriver jeg det her..

Ps. Har du prøvet med en original cd med cd-text på?
Avatar billede Thomas Nybegynder
19. juni 2002 - 13:58 #7
Jeg er endnu ikke stødt på en original cd med cd-text.... så nej, det har jeg ikke!
Avatar billede gobot Nybegynder
20. juni 2002 - 20:53 #8
Her fundet ud af det.. Brug Nero Burning Rom 5.5 i stedet for.. så er der ingen problemer..