Avatar billede xdslinfo.dk Nybegynder
18. juni 2002 - 10:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

redir. af mails til ikke eksisterende postkasser

På min "gamle" Exchange 5.5 server havde jeg en mulighed for at lave en redir. på ikke eksisterende postkasser til administrator postkassen.

Sådan at alt mail der blev sendt til vors dom. men hvor postkassen ikke kunne genkendes automatisk bliver leveret til administratoren. Er der ikke en der kan fortælle mig hvordan jeg laver det på Exchange 2000 ?
uden at kompromitere sikkerheden.
Avatar billede xdslinfo.dk Nybegynder
18. juni 2002 - 11:45 #2
Der er ikke noget der (ellers fatter jeg det bare ikke)

jeg har lukket for relay på serveren og det havde jeg også på den "gamle" 5.5 server men der havde jeg direkte et punkt hvor jeg kunne fortælle hvilken postkasse jeg ville have ikke leverbar indgående post sendt til.
denne funktion kan jeg ikke finde på min Exchange 2000 server :(
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. juni 2002 - 17:59 #3
Jeg kikker lige efter noget mere præcist
Avatar billede xdslinfo.dk Nybegynder
18. september 2002 - 10:25 #4
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede xdslinfo.dk Nybegynder
14. februar 2004 - 17:35 #5
hmmm ingen grund til at have spørgsmålet åbent længere.....