Avatar billede bubby Nybegynder
04. august 2000 - 19:33 Der er 7 kommentarer

TI-89 SPIL... Hvordan??? (haster virkelig!)

Hej... hvordan får jeg spil på min ti89? Jeg har hentet en masse spil... Skal alle filer ovre på lommeregneren? De spil jeg har fundet som kun har 1 fil kan jeg ikke finde ud af og starte... Ja jeg har både kabel og det program til at overføre... Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig!!!

Jeg vil meget gerne have en beskrivelse på dansk, altså ikke noget med at henvise til en eller anden engelsk side...

Avatar billede fido82 Nybegynder
04. august 2000 - 20:14 #1
ja, alle filer skla over på den!!!
Avatar billede fido82 Nybegynder
04. august 2000 - 20:15 #2
du skal bruge dit program til det, ka ik lige huske detnærmere, da det er lang tid siden jeg har haft min!!!
Avatar billede steffen Nybegynder
05. august 2000 - 08:28 #3
Der skal jo et helt nyt OS ind først - skal overføres først så det overskriver det \"rigtige\".

Det må du vist lige læse op på .. :-)
Avatar billede bubby Nybegynder
07. august 2000 - 20:24 #4
steffen>>>øøøh hvordan fanden gør jeg det?
fido>>Ja... fedt jeg skriver jo at jeg har programmet... Men der er kun få spil som gider at starte!
Avatar billede steffen Nybegynder
07. august 2000 - 22:09 #5
ok, hvis du har nogle af spillene til at køre, trækker jeg mig - så ved jeg ikke hvorfor resten ikke kører.
Avatar billede bubby Nybegynder
11. august 2000 - 09:02 #6
andre der ved noget?
Avatar billede dumdum Nybegynder
09. juli 2001 - 10:20 #7
Hmmm hvis der stadig er liv i denne her tråd, så ved jeg alt om ti89 mht overførsler, progs, libs etc etc... Men hvis der alligevel ikke er nogen der checker hér, er det lissom lidt ligemeget.