Avatar billede ravnborg Nybegynder
11. juni 2002 - 19:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

slet partition

Jeg har lavet 2 partitioner på min harddisk med Fdisk.

Men jeg kan ikke slette dem. Når jeg vil slette dem skal jeg skrive et enhedsnavn, der står at enhedsnavnet er "* remote *" men når jeg skriver det som enhedsnavn, får jeg afvide at det er ugyldigt!!

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
11. juni 2002 - 19:20 #1
Hvad sker der hvis du ikke skriver et navn????
Avatar billede barcoda Nybegynder
11. juni 2002 - 19:41 #2
hvad OS køre du med? Win98, win2k?
Avatar billede peet-49 Novice
11. juni 2002 - 19:48 #3
Formater, så har de ingen navne mere, hvis du da ikke giver dem nye, derefetr kan du slette dine partitioner og defeter oprette en ny, husk at formatere igen.
Avatar billede pentium4 Juniormester
11. juni 2002 - 23:39 #4
Du skal skrive nøjagtigt det der står under Enhedsnavn - Både huske mellemrum og om det er store eller små bogstaver og huske de 2 stjerner du har lavet, hvis de står der.
Du kan også prøve at stå ude i dos og skrive label og så slette navnet hvis det kommer frem, ellers skal du bare lade være med at skrive noget og trykke Enter.
Avatar billede staticj Nybegynder
13. juni 2002 - 11:51 #5
Den nedenstående link er til et program der hedder delpart. du skal lægge programmen på en diskette og så starte med en normal bootdisk. når du så er oppe og køre sætter du din delpart-disk i og på kommandolinien (a:\) skriver du "delpart". dette program kan fjerne alle partitioner uanset hvilket system der har lavet dem.

http://www.michalferber.com/downloads/delpart.exe (direct link)