Avatar billede fiskerendk Nybegynder
29. maj 2002 - 15:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

BIOS Updatering

Hej

jeg har et ASUS P5A Motherboard til en AMD k6 350mhz

og jeg skal ha opdateret min BIOS for at kunne installere XP.. problemet er som, følge jeg kan ik lave en Bootavle Floppy disk til at boote sin Aflash utillity. man skal i DOS prompten skrive Format A:/S men dette virker ikke den skriver bar at /S er en ugyldig paremeter.

har prøvet på Windows 2000 og Windows XP som min anden box køre med men det virker ik..

Nogen der kan fortælle hvad jeg kan køre??
Avatar billede maelms Nybegynder
29. maj 2002 - 15:34 #1
Lag en oppstarts diskett i win95/98/me og en annen diskett med filene til bios. boot på bootdiskett og bytt til diskett med bios. kjør så bios oppdaterings programet.
Avatar billede scb Praktikant
29. maj 2002 - 15:35 #2
Lav en alm startdiskette i windows
og slet autoexec.bat og config.sys på denne, så skulle det virke
-SCB
Avatar billede scb Praktikant
29. maj 2002 - 15:37 #3
Du kan ikke bruge en windows startdiskette uden at slette de filer jeg omtaler, da du ellers får indlæst diverse memory managere, og det kan aflash ikke køre med.
-SCB
Avatar billede maelms Nybegynder
29. maj 2002 - 15:39 #4
Hvis du velger bare komandolinjen da går du ikke gjennom autexec.bat eller config.sys
Avatar billede mcfrede Nybegynder
29. maj 2002 - 15:41 #5
Hent en bootdisk fra www.bootdisk.com , så er du ude over det problem.
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
29. maj 2002 - 15:51 #6
ok jeg tester jeres svar og kommer tilbage med point..