Avatar billede sebo Nybegynder
29. maj 2002 - 00:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SideWinder Dual Strike på WinXP...?

har lige købt SideWinder Dual Strike Joypad, jeg kan ikke få den til at virke på WinXP..

Hvordan kan jeg få den til at virke...?
Avatar billede web4you Nybegynder
29. maj 2002 - 00:42 #1
står der på pakken den kan køre i win xp !!! fordi det er ikke alt der kan det og vis du stadig ikke kan og den skulle så går ind på ders website og finde nogen drivers til det !!!

//web4you
Avatar billede sebo Nybegynder
29. maj 2002 - 00:48 #2
Jeg spurgte ham der arbejdede i forretningen om den virkede på Xp'eren, han sagde ja den virkede fint... hvordan tilføjer jeg hardware på xp
Avatar billede web4you Nybegynder
29. maj 2002 - 00:51 #3
okey hvad gørdu helt prasiste og hvadrivers har du med til den !
Avatar billede sebo Nybegynder
29. maj 2002 - 01:01 #4
jeg kører setup direkte fra cd'en, og den siger : Setup has detected that you are running windows 2000. SideWinder Gamecontroller software 4.0 was designed to run on windows 98. if you continue with this setup, all features may not function as expected and this software may not function properly. ---would you like to continue with setup anyway?

når jeg trykker ja siger den : You must be an administrator for this machine to install the Sidewinder software. Pres Ok to exit setup.

Måske er det helt forkeret det jeg gør...?

der må være en anden udvej....
Avatar billede sebo Nybegynder
29. maj 2002 - 01:31 #5
På egenskaberne for hardware enheder står der hvad joypaden hedder og at den virker korrekt. på egenskaberne kan man teste den hardware man ønsker, og den virker korrekt jeg ved bare ikke hvordan jeg får den til at virke i spil.......?
Avatar billede sebo Nybegynder
12. september 2007 - 22:33 #6
;)