Avatar billede gp Nybegynder
28. maj 2002 - 22:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjemme netværk

Jeg har en maskine med win2k som funger som server og jeg kan fint logge på med pc2 der køre winME. Alt køre helt fint. Nu er det bare sådan at jeg gerne vil have at når der logges på fra winME, finder brugeres sine egne filer der ligger på win2k under dukomenter, det samme skal ske med foretrukne, og outlook, det virker jo når der logges på fra win2k.

Er det muligt, med standard software eller findes der noget share eller freeware som kan bruges?

Jeg ser frem til at få et par guldkorn!

Glenn P.
Avatar billede maelms Nybegynder
29. maj 2002 - 10:28 #1
Lage et login skript som mapper opp en drive mot et share som inneholder dokumentene eks. net use * \\servername\sharename

evt. lage group policy som redirecter mine dokumenter til et share hvor dokumentene ligger.

Du kan bruke profile wizard for å konfigurere outlook automatisk. ligger i et av resource kitene.
Avatar billede maelms Nybegynder
29. maj 2002 - 10:29 #2
Lage et login skript som mapper opp en drive mot et share som inneholder dokumentene eks. net use * \\servername\sharename

evt. lage group policy som redirecter mine dokumenter til et share hvor dokumentene ligger.

Du kan bruke profile wizard for å konfigurere outlook automatisk. ligger i et av resource kitene.
Avatar billede gp Nybegynder
29. maj 2002 - 10:50 #3
Jeg er ikke helt med, hvor skal login script ligge i winME eller DOS?

Kan du give et ex. på et login?

Glenn P.
Avatar billede jesper_dk Nybegynder
15. januar 2003 - 11:19 #4
Hvorfor ikke bare instalere win2k Server og lade den køre domæne controller, når du så logger på domænet sker alt det du vil have automatisk.
Avatar billede gp Nybegynder
15. januar 2003 - 18:48 #5
Nej Jesper, Den ene maskine er maget gamel og derfor kan den ikke win2k.
Avatar billede gp Nybegynder
01. april 2003 - 13:32 #6
Spm lukket