Avatar billede mmmtm Nybegynder
28. maj 2002 - 18:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iNotes

Vi har sat en (mail)testserver op med samme konfiguration som vores server i drift (domino 5.08, Inotes 5.09).
På testserveren får vi dog konstant "Inotes warning - design note not found", når vi benytter mailen til de testbrugere vi har oprettet.
HVORFOR ????
Avatar billede damkvist Praktikant
28. maj 2002 - 20:53 #1
Det tyder på at der er en template - sandsynligvis til iNotes - der ikke er i orden - eller er der. Prøv at undersøge det.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
28. maj 2002 - 23:24 #2
Det ER undersøgt adskillige gange. Alle templates ligger der i samme version som på drift (inkl. forms5.nsf)....?
Avatar billede gr8dane Nybegynder
29. maj 2002 - 01:29 #3
Hmm, - jeg har gået udfra du har eksekveret en "load design"!
Fra support-dokument 191026
http://www-1.ibm.com/support/manager.wss?rs=0&rt=0&org=sims&doc=70513684DEF459C085256B5800092BCD
(gå ind på www.ibm.com , vælg support og søg på 191026):
This issue occurs if either the "Always Prompt" or the "Don't Keep A Copy" option is enabled in the Send options of the iNotes Web Access Mail Preferences dialog box and you create a new message with an attachment and click on Send.  After clicking Send, you are asked if you wish to save this message.  If you select No, a copy of the message is saved anyway in the Drafts folder.  When you later discover the memo in you Drafts folder and attempt to open it, the above error occurs.

To workaround this issue, select the option 'Always Keep a Copy' in Send options of the iNotes Mail Preferences.

- kan det hjælpe ?? (Problemet ser ud til at være fixet i 5.0.11 og 6.0)
Avatar billede mmmtm Nybegynder
29. maj 2002 - 11:34 #4
Det har intet med den option at gøre. Selve webmailen ses som den skal, men alle funktioner; ny besked, ny kontaktperson, mm. resulterer i "application error - could not find design note".
Avatar billede mmmtm Nybegynder
29. maj 2002 - 12:38 #5
...det virker på fuldstændig samme måde, som hvis man prøver at åbne et dokument som ikke har noget formitem - eller nogen default form at åbne i...
Det besynderlige er, at det virker hvis vi sætter det op på den mailserver der er i drift - men her kan vi ikke begrænse det til et par testbrugere, eftersom forms5.nsf slår igennem på alle maildb'er på serveren.
?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
13. juni 2002 - 08:59 #6
lukker