Avatar billede brie Nybegynder
23. maj 2002 - 21:11 Der er 3 kommentarer

CounterStrike Server

Jeg har lige lavet en CS server... Problemet er bare at den ikke virker =( !!! Det lader faktisk til at den bare laver en helt normal opstart men så kan man se på "stierne" at den henter alle sine filer fra "hlaf-life\valve... ???

Dette tror jeg ikke selv den skal men hvis du kan hjælpe mig ville jeg blive meget glad... Jeg har skrevet følgende parametre i min genvej...

C:\Games\Half-Life\hlds.exe -game cstrike -port 27016 +maxplayers 12 +map de_dust2

\\Brie
Avatar billede jamella Nybegynder
23. maj 2002 - 21:14 #1
"schame on you" nu fik jeg lyst til at spille cs
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
23. maj 2002 - 21:19 #2
sHame om you jamella :D
Avatar billede brie Nybegynder
23. maj 2002 - 21:20 #3
AAARHG FFS !!! Svar dog på mit spørgmål !!! Istedet for jeres pis... Folk gider ikke svare på et spm med 32432 millioner kommentarer

\\\Brie