Avatar billede nesno Nybegynder
21. maj 2002 - 16:32 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Topbanner

Er der én der kan fremstille et topbanner i 750 x 80..

Banneret skal være en Komét med et ildskær bag sig (kométens "hoved" skal være i venstre side...)

I ildskæret skal der stå :  Kometbutikker

Baggrunden på logoet skal være #992D30    eller noget i den stil så længe den holdes i rødlige farver.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. maj 2002 - 16:33 #1
tjekker det i morgen, er der ikke lavet det store, kan jeg prøve der, har ikke tid nu
Avatar billede lee Nybegynder
21. maj 2002 - 16:35 #2
sig mig ... hjælper du aldrig selv med at svare på spm ?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. maj 2002 - 16:36 #3
hmm hvem MIG ??
Avatar billede lee Nybegynder
21. maj 2002 - 17:14 #4
*G* chokobear>> nej for pokker nesno da *SSS* ;o) han har tilsyneladende fået lavet lidt herinde men aldrig selv ydet noget
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. maj 2002 - 17:16 #5
jeg kunne heller ikke forstå, men der er da mange som ikke laver en dyt, når de har brugt de point de starter med, og har tjent, jamen så opretter de bare en ny

nesno --> no offense
Avatar billede kolzie Nybegynder
21. maj 2002 - 17:16 #6
Lee... tjek lige om du kan svare på det her spørgsmål:
Avatar billede kolzie Nybegynder
21. maj 2002 - 17:17 #7
hov - fik ikke linket med *G* - http://www.eksperten.dk/spm/213916
Avatar billede nesno Nybegynder
21. maj 2002 - 17:25 #8
Jeg har fået lidt hjælp via eksperten i sin tid, men så har jeg i en lang periode ikke brugt den...

Men det var heller ikke det spørgsmålet gik på... Jeg giver 200 point for at få lavet et banner som beskrevet... Så kan det vel være lige meget om man selv svarer på Spørgsmål eller ej... Nogle bruger meget tid på at hjælpe andre her på siden og det har jeg stor respekt for, men der er også andre der bruger eksperten til at få løst nogle problemer... Det er der vel ikke noget galt i eller hva?

Som nævnt har jeg brug for et banner som beskrevet, hvis der er nogen der vil lave det så er det fint... Hvis ikke så får jeg det lavet hos en grafiker jeg kender, større er problemet ikke... Jeg ville bare tilbyde 200 point for det herinde først... Så hvis der er én der vil så sig endeligt til, jeg lader spørgsmålet stå åbent et par dage endnu :o)

nesno
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. maj 2002 - 17:29 #9
nesno --> jeg hentyede ikke til dig, idet jeg skrev det ovenfor, men jeg vil da gladeligt se på det topbanner der, det er bare nogle bruger der har den mani med at oprette en ny bruger efter udtømning af deres point.
Avatar billede nesno Nybegynder
21. maj 2002 - 17:36 #10
Jeg er helt enig i, at det er forkert at tømme ens konto for point og så bare oprette sig igen... Det er ikke fair overfor dem der bruger eksperten på "lovlig" vis :o)

Men hvis du ville kigge på det banner i løbet af i morgen så vil det være helt fint :o)

Så skal jeg nok være lidt flinkere til også at hjælpe herinde på eksperten :o)

nesno
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
21. maj 2002 - 17:38 #11
:) det gør jeg
Avatar billede lee Nybegynder
21. maj 2002 - 17:54 #12
Det var rart at høre ;o)
Avatar billede nesno Nybegynder
21. maj 2002 - 17:57 #13
:o)
Avatar billede heyday Nybegynder
21. maj 2002 - 19:19 #14
Nu har jeg i det mindste forsøgt at lave en komet.
Ingen bedes grine af forsøget, selv om det er langt fra det ønskede tror jeg. Men nu har jeg jo lavet den, og så kan jeg lige så godt vise mit "værk" :) - Så får dem som følger med i dette spørgsmål, da også et komisk indlæg :)
http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/komet%20copy.gif
Avatar billede heyday Nybegynder
21. maj 2002 - 19:28 #15
http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/komet%20copy2.gif --> Så får lattermusklerne sig endnu en tur :)
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
21. maj 2002 - 19:36 #16
FNiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiZZ.... Eller noget :)
Avatar billede lee Nybegynder
21. maj 2002 - 19:45 #17
Avatar billede heyday Nybegynder
21. maj 2002 - 19:47 #18
sad-peter-pan --> Griner også af det, men hva' :) - vi kan jo ikke alle sammen være lige så gode som Lee m.fl. :) Alligevel står jeg ikke af vejen for et komisk indlæg :)
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
21. maj 2002 - 19:51 #19
Hihi :)..
Avatar billede lee Nybegynder
21. maj 2002 - 19:55 #20
Avatar billede lee Nybegynder
21. maj 2002 - 19:58 #21
tak heyday *S*
følte lige jeg skyldte manden et bud, efter mit sure opstød *S*
Avatar billede heyday Nybegynder
21. maj 2002 - 20:14 #22
http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/komet2%20copy.gif
Endnu et tilbud af mig som er lidt bedre ;)
Avatar billede heyday Nybegynder
21. maj 2002 - 20:15 #23
Avatar billede heyday Nybegynder
21. maj 2002 - 20:16 #24
Stadig det rene nothing i forhold til Lee's bannere :)
Men så kan sad-peter-pan da morer sig lidt :) Gør faktisk mig bedste *lol*
Avatar billede psoriasis Nybegynder
21. maj 2002 - 20:18 #25
Pyh! Det var svært! Men her er mit bud i hvert fald:

http://www.badyouth.dk/psoriasis/komet.jpg
Avatar billede lee Nybegynder
21. maj 2002 - 20:21 #26
heyday>> den sidste er fin nok.. Men jeg må sige at psoriasis har lavet en flot hale der ;o)

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
21. maj 2002 - 20:24 #27
psoreasis>> du burde næste få kometen til at brænde sammen med halen.. hvilket grafik program bruger du ?
Avatar billede heyday Nybegynder
21. maj 2002 - 20:27 #28
Lee --> Tak :) - en skam jeg ikke selv synes det, når jeg kigger på jeres forslag *g* :)
Avatar billede gryn Nybegynder
21. maj 2002 - 20:31 #29
http://www.grunden.dk/uis/kometbutikken1.jpg
Det blev ikke så godt, som jeg havde håbet.
Avatar billede cdc Novice
21. maj 2002 - 20:40 #30
Samme her psoriasis.....det var ikke nemt, men her også et forsøg:
http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/banner/komet.htm

/cdc
Avatar billede lee Nybegynder
21. maj 2002 - 20:44 #31
*host-host* så kom cdc :o)
Avatar billede psoriasis Nybegynder
21. maj 2002 - 21:09 #32
Lee >> Jamen tak for rosen med halen :) Jeg bruger Photoshop, og jeg skulle lige til at få kometen til at brænde sammen med halen :)
Avatar billede psoriasis Nybegynder
21. maj 2002 - 21:47 #33
Så kom der to versioner til. http://www.badyouth.dk/psoriasis/komet.html
Avatar billede gryn Nybegynder
23. maj 2002 - 21:07 #34
Hva.... øhh...
Avatar billede nesno Nybegynder
24. maj 2002 - 06:22 #35
Jeg takker for de mange bud :o)
Har valgt /cdc´s toplogo, da det passede bedst med farver osv.
Avatar billede cdc Novice
24. maj 2002 - 08:01 #36
Jeg takker for points :o)