Avatar billede ulrik Nybegynder
25. juni 1999 - 10:09 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Open in Maximize

Jeg bruger denne her funktion, men jeg vil gerne have at vide hvad jeg skal skrive, hvis jeg vil have den nye vindue åbnet maximized!

function
launch1(){window.opener;window.open("asp/cover.asp","Screenshot","toolbar=no,scrollbars=YES,width=630,height=450, location=0,menubar=0")
}
Avatar billede la Nybegynder
25. juni 1999 - 11:28 #1
("asp/cover.asp","Screenshot","fullscreen=yes,type=fullwindow")

Prøv det (;-)

Hilsen Lars
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. juni 1999 - 13:23 #2
hmmmm han ville ikke have det i fullscreen men bare maksimeret... i Netscape ved jeg at man bare kan lade være med at skrive højde og bredde...
Avatar billede ulrik Nybegynder
25. juni 1999 - 13:57 #3
Ligesom Cyberesben siger, skulle det være maximized, ellers TAK!
Avatar billede la Nybegynder
25. juni 1999 - 14:21 #4
Så er det vel bare at aflæse:

screen.width og screen.height

og derefter indsætte dem i width og height!!! Men så er det vist bare at sætte left=0 og top=0, MEN den virker vist ikke så præcist i Netscape. Et rigtigt weekend svar (;-)
Avatar billede ulrik Nybegynder
25. juni 1999 - 14:35 #5
Hvis jeg sætter den til at være 800 x 600 bliver det et problem for dem som kører opløsningen 1024 x 768....
Avatar billede kan Nybegynder
25. juni 1999 - 15:21 #6
Jeg ved godt at det ikke helt er det du er ude efter, derfor er dette kun en kommentar og ikke et svar. Men du kan selv lave den om, så den gør det auto.

Scriptet kigger på hvadfor en størelse din side er, og vælger så et dock der passer til den.

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">

function redirectPage() {
var url640x480 = "http://www.yoursite.com/640x480";
var url800x600 = "http://www.yoursite.com/800x600";
var url1024x768 = "http://www.yoursite.com/1024x768";
if ((screen.width == 640) && (screen.height == 480))
window.location.href= url640x480;
else if ((screen.width == 800) && (screen.height == 600))
window.location.href= url800x600;
else if ((screen.width == 1024) && (screen.height == 768))
window.location.href= url1024x768;
else window.location.href= url640x480;
}
</script>

<form>
<input type=button value="Enter!" onClick="redirectPage()">
</form>

/KAN
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. juni 1999 - 20:55 #7
Hvis man bare lader være med at skrive nogen højde eller bredde, mener jeg at den plejer at åbne det maksimeret
Avatar billede andreas Nybegynder
26. juni 1999 - 20:25 #8
cyber det gør den i IE men jeg ved ikke med NetScape

men prøv det her lille script

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">

function tjek() {
if ((screen.width == 640) && (screen.height == 480))
window.open("asp/cover.asp","Screenshot","toolbar=no,scrollbars=YES,width=640,height=480, location=0,menubar=0")
}
else if ((screen.width == 800) && (screen.height == 600))
window.open("asp/cover.asp","Screenshot","toolbar=no,scrollbars=YES,width=800,height=600, location=0,menubar=0")
}
else if ((screen.width == 1024) && (screen.height == 768))
window.open("asp/cover.asp","Screenshot","toolbar=no,scrollbars=YES,width=1024,height=768, location=0,menubar=0")
}
else
window.open("asp/cover.asp","Screenshot","toolbar=no,scrollbars=YES,width=630,height=450, location=0,menubar=0")
}
</script>

<Andreas>

Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juni 1999 - 20:48 #9
andreas>> med dit script er man ikke sikker på at det er et maksimeret vinduet, det kan lige så godt være et alm. der kommer op og har samme størrelse... og så er det måske også et helt forkert sted på skærmen
Avatar billede epo Nybegynder
04. juli 1999 - 20:11 #10
Cyber-Esben din lille snyder - alle andre laver "Kommentarer" - og så kommer du med en lille bisætning og kalder det for et svar?!!

Det undrer mig ikke at du har så mange point - latterlige faker!

Håber Net-Walker hugger dine point!!!

[ Bjarne Riis ]
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 04:09 #11
epo>> slap af!

han kan stadig afvise svarene, ikke?

og jeg er sgu ikke faker... jeg er bare flittig
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 04:15 #12
virkede mit afviste svar ikke?
Avatar billede kan Nybegynder
29. juli 1999 - 18:40 #13
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
window.open("http:// ... en url ...", "_self","menubar=no,resizable=no,scrollbars=no ... osv ...,height=screen.Height,width=screen.Width");
</SCRIPT>
Avatar billede kan Nybegynder
31. august 1999 - 09:47 #14
Det du skal gører er: Den nye side du vil åbne, skal indeholde følgende script:

<script language="JavaScript">
<!--
self.moveTo(0,0)
self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight)
function stopErrors() {
return true;
}
window.onerror = stopErrors;
//-->
</script>

/Kan
Avatar billede kan Nybegynder
31. august 1999 - 09:47 #15
Så kig ikke på mit første svar...
Avatar billede ulrik Nybegynder
09. februar 2000 - 18:34 #16
closing time, grunden til at jeg ikke har accepteret nogen er at jeg spurgte om kunne maximize ikke få den til at fylde hele skærmen :)