Avatar billede badaa Nybegynder
17. maj 2002 - 11:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Musik på side opbygget i frames?

Hvordan kan jeg få musik på min side?
Jeg ønsker at det starter automatisk, men at der er en "sluk" funktion.
Avatar billede krogstrup Nybegynder
17. maj 2002 - 11:37 #1
Jeg har for nylig lavet en sådan side:

Prøv at kigge her:

www.bruglaaget.dk
Avatar billede badaa Nybegynder
17. maj 2002 - 11:40 #2
Jeg har nu fået mussikken til at spille, men jeg mangler en "sluk" funktion. Evt. også en "tænd" funktion. Nogen ideér?
Avatar billede krogstrup Nybegynder
17. maj 2002 - 12:01 #3
du bliver nødt til at vise noget af din kode, hvis vi skal kunne hjælpe dig !
Avatar billede badaa Nybegynder
17. maj 2002 - 12:04 #4
<SCRIPT language="javascript">
<!--
if ( navigator.appName == 'Netscape' ) {
  document.write( '<embed src = "popeye.wav" autostart="true" hidden="true" loop="false" ></embed>' );
} else if ( navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' ) {
  document.write( '<bgsound src = "popeye.wav">' );
} else document.write( '<bgsound src = "popeye.wav"><embed src = "popeye.wav" autostart="true" hidden="true" loop="false" ></embed>' );

//-->
</SCRIPT>
Det er min kode indtil nu, og den virker.
Det er en stop funktion heg søger...
Avatar billede krogstrup Nybegynder
17. maj 2002 - 12:15 #5
Prøv det her (er ikke testet):

<SCRIPT language="javascript">
<!--
if ( navigator.appName == 'Netscape' ) {
  document.write( '<embed src = "popeye.wav" autostart="true" hidden="true" loop="false" id="MMPlayer"></embed>' );
} else if ( navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' ) {
  document.write( '<bgsound src = "popeye.wav">' );
} else document.write( '<bgsound src = "popeye.wav"><embed src = "popeye.wav" autostart="true" hidden="true" loop="false" id="MMPlayer"></embed>' );

//-->
</SCRIPT>

<br><br>

<a onclick="document.MMPlayer.Stop();>Stop musik</a>
Avatar billede badaa Nybegynder
17. maj 2002 - 12:27 #6
Desværre, det virker ikke...
Avatar billede badaa Nybegynder
20. maj 2002 - 10:29 #7
Nu virker det! Fandt en anden løsning :)