Avatar billede smartguy101 Juniormester
07. maj 2002 - 21:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

FTP med PWS

Jeg har lige installeret Personal Web Server. Nu vil jeg så høre hvordan man laver den om til en ftp-server, så folk kan downloade fra den?
Avatar billede hotcut Nybegynder
07. maj 2002 - 21:44 #1
det kan man ikke med PWS
Avatar billede hotcut Nybegynder
07. maj 2002 - 21:45 #2
men søg eventuelt på "ftp" på tucows.com - der er en hel stak programmer til det formål!
Avatar billede nator Nybegynder
07. maj 2002 - 21:49 #3
www.download.com søg på "ftp server" og du skal se :D

Et godt råd, er at hente Serv-U FTP, det er en alletider FTP-server og så er den utrolig nemt at sætte op og betjene! :)

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på ICQ på 124474657, så skal jeg gerne guide dig igennem, da det er en af mine stærke sider =)
Avatar billede smartguy101 Juniormester
07. maj 2002 - 22:12 #4
Hvilke andre programmer end serv-u kan anbefales?
Avatar billede nator Nybegynder
07. maj 2002 - 22:15 #5
Godt spørgsmål! Jeg har ikke rigtig kendskab til andre end Serv-U og IIS.... men hent Serv-U! Du får ikke en FTP-server i bedre kvalitet :D
Avatar billede smartguy101 Juniormester
07. maj 2002 - 22:19 #6
har downloadet serv-u.. men kan jeg ikke få din e-mail adresse, så jeg kan skrive til dig... har ikke icq, og har noget jeg gerne vil spørge om :-)
Avatar billede hotcut Nybegynder
07. maj 2002 - 22:20 #7
helt enig... serv-u er det bedste...
Det eneste du skal passe på, er hvis du kører en offentlig FTP... der er MANGE programmer, beregnet til at lægge en serv-u computer ned; sikkerheden er ikke den bedste.
Men hvis det kun er imellem venner og bekendte, er det ikke noget problem.
Avatar billede kosnes Nybegynder
07. maj 2002 - 22:26 #8
Brug Bulletproof FTP Server =)

Det er klart det bedste FTP server program der findes, og mulighed for masser af konfigurations muligheder =)

ftp://ftp.bpftp.com/pub/bpftpserver/ftpsetup.exe
Avatar billede larsen Nybegynder
07. maj 2002 - 23:14 #9
Ellers prøv CesaerFTP. Den er nem og rimelig god.

http://www.aclogic.com/