Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. maj 2002 - 10:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan det ikke lade sig gøre? (TV out)

Jeg har for kort tid siden investert i et geforce 4 grafikkort med TV out.
men nu har jeg det midlertidige problem, at jeg ikke endnu har fået forlænget kablet til min mus og keybord. Så så indtil de bliver forlænget, ville jeg lige høre om der ikke finde f.eks. en genvejstast eller. lign. hvor han kan skifte mellem monitor og tv. Så man kunne undgå, at skullet hive tv out stik ud og genstarte, for at komme tilbage til monitor.
Avatar billede cortina Nybegynder
07. maj 2002 - 10:42 #1
Hvis du bruger tvtool så kan du skifte frem og tilbage med henholdsvis ctrl+f1 og ctrl+f2

Cortina
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
07. maj 2002 - 10:43 #2
hmm jeg skal ikke genstarte vær gang jeg skal bruge mit Tv out på mit Geforce 2 delux. jeg bruger tvcc2000 til at skifte mellem dem.
men der skulle være noget med at Geforce 4 køre med fast signal på Tv out så du kan ha billed på begge på samme tid.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. maj 2002 - 15:59 #3
cpu-set>> du havde ret. Jeg har lige fundet ud at hvordan man kører 2 skærme (monitor og tv) samtidig.

Men der følger ikke noget program/software med, som hedder tvcc2000 eller for den sags skyld tvtools