Avatar billede woolbox Nybegynder
05. maj 2002 - 02:23 Der er 52 kommentarer og
6 løsninger

Bedste vittighed på max. 15 minutter! ;o)

Jeg bestemmer suverænt hvem der får de 15 points! :o)
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:25 #1
Et Dansk, Engelsk og Amerikansk par sad ved morgenbordet, først sagde den Amerikanske mand til sin kone: Pass me the honey honey. Det var de to andre mænd selvfølgelig lidt imponeret over, og så sagde den Engelske mand til sin kone: Pass me the sugar sugar. Det var den Danske mand selvfølgelig imponeret over, så han sad og tænkte lidt inden han sagde: Ræk mig lige baconet dit fede svin.
Avatar billede kick Nybegynder
05. maj 2002 - 02:26 #2
Hvad gør en høne når den er kold??
Avatar billede djeclemen Nybegynder
05. maj 2002 - 02:26 #3
jeg er go
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:27 #4
Hopper op på pinden :)
Avatar billede kick Nybegynder
05. maj 2002 - 02:27 #5
Går ind under den varme hane.
Damm hvor er den alle point hver LOLOLOLOLO
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:27 #6
djeclemen, Heheh ja se det er en joke der vil noget :o)
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:27 #7
Hvor sidder den mindste dims på en Skoda?
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:28 #8
Mellem ørerne på ham, der har købt den!
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. maj 2002 - 02:28 #9
I skal fandme stramme ballerne og spænde hjelmen hvis ikke jeg selv skal snuppe de points!!! ;o)
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:29 #10
Hmm..
Hvad er forskellen på Poul Nyrups slips og en G-streng
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
05. maj 2002 - 02:29 #11
Hvad er ligheden mellem en ny skode og en fisse?
De er begge pisse grimme, men herre goe' at køre i !!
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 02:29 #12
darkside>Eller ræk mæ li æ dild do
Avatar billede kick Nybegynder
05. maj 2002 - 02:29 #13
HEHEHE det var go'e
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:30 #14
G-strengen dækker hele røvhullet.
Avatar billede virvelvar Nybegynder
05. maj 2002 - 02:31 #15
Det  var Lilleper som var i bad med sin veninde trine.
Trine: hvad er det du har mellem benene.
LillePer: det er min.
Trine:Må jeg ikke lege med den.
LillePer: Nej!!! Du kunne bare have ladet være med at ødelægge din egen
*GG*
Jeg elsker den vittighed.....
Avatar billede hrboom Nybegynder
05. maj 2002 - 02:32 #16
Hey woolbox ...
Avatar billede lka Nybegynder
05. maj 2002 - 02:32 #17
Den var nu også lettere morsom :)
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. maj 2002 - 02:32 #18
Vi har et par potentielle point-tagere men slutspurten er sat ind og der 5 minutter igen til at afgive en syndig god vittighed!! ;o) *LOL*
Avatar billede trismegistos Nybegynder
05. maj 2002 - 02:32 #19
En skoda er god at have at køre frem og tilbage i !

Forskellen på en kusse og et køleskab ?
Køleskabet prutter ikke når du putter pølsen ind !
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:33 #20
Hvordan laver man verdens største martonløb?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. maj 2002 - 02:33 #21
lille Lise bliver i skolen spurgt om, hvilket foboldhold hun er tilhænger af, FCK svarer hun med det samme, læreren spø´r så hvorfor lige FCK, og Lise svarer, at hendes far er FCK´er, hendes mor er FCK´er og hendes to brødre er ligeledes FCK´er, så derfor er hun så også FCK´er.
Læreren belærer herpå lille Lise om, at man ikke nødvendigvis skal være det samme som dem man omgiver sig med, og giver et eksempel:
Hvis din far var en taber, din mor en taber og dine to brødre tabere, hvad var du så??
uden betænkning svarer lille Lise: Brøndby-fan.....
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:33 #22
Man kører en pølsevogn igennem Somalia!
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. maj 2002 - 02:34 #23
Husk lige at smide vitsen som et svar ellers kan i ikke få points!! ;o) ....

Skynd jer lige at gøre det! ;o)
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. maj 2002 - 02:34 #24
GOD DAMN ... det skulle altså kun ha' været 15 point men hvad pokker! ;o)
Avatar billede kick Nybegynder
05. maj 2002 - 02:34 #25
Fedt nok darkside kendte den godt
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
05. maj 2002 - 02:34 #26
Gi nu mig de de point! Jeg mangler dem :)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
05. maj 2002 - 02:35 #27
Dybt inde i Amazon junglen finder den opdagelsesrejsende sig pludseligt omringet af enflok sultne kanibaler. Der han indser hvilken situation han befinder sig i, siger hanstille til sig selv: "Åh Gud, jeg er på røven.."

Et lysglimt hamrer ned fra himlen og en dyb stemme buldrer: "Nej, du er ikke pårøven. Tag den sten der ligger lige for dine fødder og bank den i hovedet på dereshøvding der står 2 meter fra dig."

Den opdagelsesrejsende tager stenen og banker den gentagne gange i hovedet påhøvdingen. Omringet af chokerede kanibaler, står han nu med tunge åndedrag og kiggerned på høvdingens livløse krop. Stemmen buldrer igen: "Sådan...nu er du pårøven..."
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. maj 2002 - 02:35 #28
darkside/ztyxx smid et svar ... tiden er ved at løbe ud!! :oP
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:35 #29
Svar :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. maj 2002 - 02:36 #30
Peter blev i skolen spurgt om sin fars beskæftigelse, han er stripper på en bøssebar i København.
Læreren spurgte Peter efter timen om det nu var rigtigt, hvad han havde sagt om sin far.
Peter svarede: Min far er da ikke stripper, men proff. fodboldspiller i Brøndby, men det er bare for pinligt at sige højt i klassen....
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. maj 2002 - 02:37 #31
svar
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. maj 2002 - 02:37 #32
ztyxx - som svar!! :o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. maj 2002 - 02:37 #33
Hvad kaldes en narkomans mislykkede elastikspring???

Junkie bump!!
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:38 #34
Konen syntes at manden var blevet en sløv en. Han sad altid bare og hørte musik: Michael Jackson og Elvis Presley. Hun kunne ikke formå ham til at få gjort noget ved deres samliv. Hverken tale, lingeri eller andet hjalp. Til sidst besluttede hun sig til at få lavet tatoveringer. Hun gik til en tatovør og fik tatoveret Elvis på den ene balle og Michael på den anden. Da sårene var lægte og tatoveringerne var blevet fine smider hun en dag bukserne foran manden, som sædvanligt sad og hørete musik. Han reagerede knap nok, så langt var han inde i musikken. Så siger konen siger: Kan du ikke se at jeg har fået lavet tatoveringer og at det er Elvis her og Michael der?. Jo ,siger manden og ham med det fedtede hår i midten må være Johnny Madsen.
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
05. maj 2002 - 02:38 #35
Peter blev i skolen spurgt ...... He he :))
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:39 #36
En mand fra nordjylland var i København, hvor han tilfældigvis kommer ind på en lesbisk bar. Han får øje på en flot pige i baren og spørger om hun vil have en drink. hun: OK, men du skal vide jeg er lesbisk, så der bliver ikke noget sjov. han: Hva' faen er lesbik for noet? hun: Kan du se blondinen for enden af baren? han: Jada hun: Jeg ville gerne begrave mit ansigt i hendes skød og nulre hendes bryster. han: Så er a fame da os lesbisk.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. maj 2002 - 02:40 #37
brideonline.dk> oki, mangler lidt tegnsætning, men det kan man da godt sige :-)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
05. maj 2002 - 02:42 #38
ztyxx -> Jeg mener den var sjov. Lift for griner der :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. maj 2002 - 02:42 #39
manden sidder i baren og ser en flot pige, i et par meget stramme læderbukser, og forundret spø´r han: Hvordan kommer man i sådan et par bukser???
Prøv at starte med en flaske champagne, svarede pigen
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. maj 2002 - 02:42 #40
Sådan - håber at alle er tilfredse! ;o) ....

tris -> På røven ... haha, LMAO!! ;o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. maj 2002 - 02:42 #41
bride> ;-)
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:43 #42
Heh det var godt med et lille grin :)
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. maj 2002 - 02:43 #43
Jepper, så er den sag glemt ikke darkside! ;o)... Jeg mener nu stadigvæk at det var et acceptabelt tilbud - men hvad pokker! :o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. maj 2002 - 02:44 #44
hehe, takker for point, syns nu også at trismegistos var ret sjov
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 02:45 #45
woolbox, hehe klart :)
Det er godt med lidt morskab når man har sat og rodet med computer hele dagen :)
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. maj 2002 - 02:46 #46
Avatar billede trismegistos Nybegynder
05. maj 2002 - 02:46 #47
Lol...:)
Takker
Hvad er forskellen på Michael Jackson og en indkøbspose??
Den ene er hvid, lavet af plastik og farlig for børn, at lege med. Den anden bærer man varer hjem fra indkøbscentret i!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. maj 2002 - 02:47 #48
*LÅÅÅÅÅÅÅL* tris..
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. maj 2002 - 02:52 #49
Damn, tris du skulle fanmde ha' haft nogle flere coins!!! :oD
Avatar billede trismegistos Nybegynder
05. maj 2002 - 03:12 #50
Ok , den allersidste...

Lille Per skal sammen med 25 andre elever starte i 1. klasse.

Da læreren kommer ind i klassen står samtlige elever midt på gulvet.
For at få eleverne delt lidt op beder læreren alle elever der bruger højre hånd om atstille sig i højre side af klassen, mens de elever der bruger venstre hånd skal stillesig i venstre side.

Lille Per bliver stående midt på gulvet og siger: "Hvad så med dem der får rigtig fisse?"

*LOL*
Avatar billede hrboom Nybegynder
05. maj 2002 - 03:13 #51
LoL
Avatar billede darkside Nybegynder
05. maj 2002 - 03:14 #52
Hehe Nice 1 ;)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
05. maj 2002 - 03:27 #53
En kvinde møder en flot mand i en bar. De falder i snak, hygger sig og forlader baren sammen.
De tager hen til hans lejlighed på Østerbro og mens han viser hende rundt, lægger hun mærke til, at hans soveværelse er fuldt af søde bamser.
Snesevis af små teddybamser står på en hylde ved gulvet, middelstore bamser på en hylde lidt højere oppe og kæmpebamser på den øverste hylde.
Kvinden er forbavset over at denne mand har sådan en stor samling af bamser, især nogle der er så dyre, men hun siger det ikke til ham, men er rørt over hans følsomhed.
Hun vender sig imod ham, de kysser og river hinandens tøj af og går i seng sammen.
Efter en lidenskabelig nat ligger de side om side og kvinden spørger ham smilende: "Nå, hvordan var det?"
Manden siger: "Du kan tage en bamse fra den nederste hylde".
Avatar billede trismegistos Nybegynder
05. maj 2002 - 03:52 #54
En nylig udgivet videnskabelig analyse gør opmærksom på en mulig høj forekomst af kvindelige kønshormoner i øl og anbefaler at mænd reviderer deres ølindtagelse.

Teorien er at mænd der drikker øl bliver til kvinder....

For at teste teorien udstyrede man 100 mænd med 6 store fadøl hver som de skulle indtage indenfor en time. Man observerede derefter følgende : 100 % af mændende tog på i vægt , talte overdrevent uden sammenhæng , blev meget emotionelle , kunne ikke tænke sammenhængende , kom op at skændes over ingenting  , kunne ikke køre bil , blev nødt til at sidde ned når de skulle urinere og nægtede at undskylde hvis de tog fejl.

Der forventes en konklusion senere på året.
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. maj 2002 - 03:56 #55
*ROFLMFAO* ... damn du bliver sgu da ved!!!! :oD
Avatar billede lun Nybegynder
12. maj 2002 - 21:25 #56
Jeg ka osse en:
Hvad gør hanen når hønen ikke er hjemme?

....den går rundt og gokker....

fra en der endnu aldrig har scoret så meget som et eneste point (her på Eksperten)
Avatar billede kasperbws Nybegynder
02. juni 2002 - 13:44 #57
:)
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
25. juli 2002 - 00:34 #58
Hvorfor Kan bøsser ikke få kørekort??

de kører hele tiden op i røven på andre!!!