Avatar billede walla_fantomet Nybegynder
03. maj 2002 - 18:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Update fejl!

Hej experter

Jeg har 2 computere der begge kører IIS på win XP Pro. Problemet er at på den ene computer får denne fejlmeddelelse når jeg kører en UPDATE forespørgsel:

Fejltype:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Handlingen skal bruge en opdaterbar forespørgsel.

Mens på den anden fungere det fint. Hvad gør men ved det?
Avatar billede rune_c Nybegynder
03. maj 2002 - 18:51 #1
der er ikke skrive rettigheder på din db fil. Højreklik på din db.fil gå i secuity vælg iusr_xxxxxxx brugeren og giv den skrive rettigheder
Avatar billede rune_c Nybegynder
03. maj 2002 - 18:53 #2
hvis du ikke har security bladet slået til skal du lige forbi My Computer > Tools -> Folder Options > View > I bunden af Advanced Settings > Slå "Use simple file sharing" fra
Avatar billede -master-d- Nybegynder
03. maj 2002 - 18:53 #3
Åhh, jeg hader når den fejl kommer op på skærmen,. jeg får den også tit på min. Som regel hjælper det når jeg genstarte. Men ellers kan det have noget med din databaseforbindelse.
Avatar billede walla_fantomet Nybegynder
03. maj 2002 - 19:03 #4
Tak Rune. Jeg er ikke sikker på om jeg gjorde præcis det du skrev men i hvertfald virker det nu!