Avatar billede xpmaster Nybegynder
30. april 2002 - 20:09 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

PHP/mySQL

indhold i min mysql2.php
<?
mysql_connect("******","******","******") OR DIE("Kunne ikke etabler en forbindelse til MySQLen.!");
mysql_select_db("********") OR DIE( "Kunne ikke finde databasen!");
mysql_query("INSERT INTO 'test' (id, navne,) VALUES ('','$navne')");
header("Location: mysql.php")
?>

den vil ikke adde noget!!
www.nocture.dk/mysql.php hvis man prøver ser det ud som om den virker fint, og den reloader til mysql.php men der ligger ikke noget i min phpmyadmin.. hvad er der galt?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. april 2002 - 20:14 #1
mysql_query("INSERT INTO 'test' (id, navne) VALUES ('','$navne')");
Avatar billede xpmaster Nybegynder
30. april 2002 - 20:17 #2
virker stadig ikke :'(
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. april 2002 - 20:19 #3
mysql_query("INSERT INTO 'test' (id, navne) VALUES ('','$navne')") or die(mysql_error());

og fjern lige den header, så du kan se hvad der bliev skrevet
Avatar billede budda Nybegynder
30. april 2002 - 20:20 #4
er det ikke
mysql_query("INSERT into test (navne) values ('$navne')") or die(mysql_error());
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. april 2002 - 20:21 #5
Hej - det skal da være

`test`

og ikke

'test'
Avatar billede xpmaster Nybegynder
30. april 2002 - 20:25 #6
Jeg har fået det til at virke...takker
Avatar billede budda Nybegynder
30. april 2002 - 20:25 #7
svar