Avatar billede realone Nybegynder
29. april 2002 - 18:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mp3afspiller .. HASTER!

Hej eksperter..

Jeg har kig på en Zanicom Mini POP mp3-afspiller ( http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1605007891 ) og har i den forbindelse fire spørgsmål:

1. Har den lcd-display?
2. Har den diktafon?
3. Er den god til prisen?
4. Kan det bedre betale sig at købe denne Mr. Platinum ( http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1604757891 ) med indbygget diktafon og display, men som så er lidt større?

På forhånd tak..
</RealOne>
Avatar billede runeevers Nybegynder
29. april 2002 - 18:43 #1
1. Har den lcd-display? - Ja
2. Har den diktafon? - Ja
3. Er den god til prisen? - Tjah, den ser udemærket ud.
4. - Afhænger jo af hvad du pririoterer højest, men generelt tror jeg ikke der er den store forskel. Jeg ville vælge zanicom´en.
Avatar billede realone Nybegynder
29. april 2002 - 19:03 #2
Hvor ser du de oplysninger om lcd-display og diktafon henne..?
</RealOne>
Avatar billede runeevers Nybegynder
29. april 2002 - 19:06 #3
www.zanicom.com > dansk > produkter > Mp3 og audio > Mini POP 3 mp3 afspiller
Avatar billede realone Nybegynder
29. april 2002 - 19:08 #4
Jamen der er to "Mini POP 3"'ere på den liste, og den jeg kigger på, er den nederste..
Der står der intet om lcd og diktafon?!
</RealOne>
Avatar billede runeevers Nybegynder
29. april 2002 - 19:14 #5
Klart klart, min fejl. Nej den har hverken lcd display eller diktafon. Syntes egentlig ikke dne ser så god ud. Ikke så fedt med en mp3 afspiller uden display.

Du skulle prøve at spare sammen og så købe en Compaq iPAQ PA-2.. den er altså helt raket...
Avatar billede realone Nybegynder
29. april 2002 - 19:17 #6
Ja men hvis jeg ikke har flere penge end jeg nu har, så vil du altså anbefale mig at købe Mr Platinum i stedet..?
</RealOne>
Avatar billede realone Nybegynder
30. april 2002 - 18:26 #7
Hvis jeg nu alligevel ofrer lidt mere, hvad synes du så om denne:

http://www.mp3hardware.dk/product.asp?product=226&page=1

??
</RealOne>
Avatar billede runeevers Nybegynder
30. april 2002 - 20:00 #8
Den ser ganske udmærket ud, men hvis du alligevel vil op i den prisklasse er Compaq´en klart at foretrække. Den har 64MB ram istedet for 32, og så kan den også afspille WMA filer.

http://www.mp3hardware.dk/product.asp?product=222&page=1
Avatar billede mp3hardware Nybegynder
01. maj 2002 - 22:04 #9
Hej

Kig evt her og sortér i udvalget af mp3afspillere
www.mp3filter.dk

Der finder du også info om hvilke features de forskellige afspillere har.